רוכבים שידרשו יכולות שטח גבוהות יותר מה־390 אנדורו R וה־390 אדוונצ'ר R החדשים יוכלו לרכוש מק.ט.מ קיט קארטרידג' XPLOR PRO 6500 למזלג ובולם אחורי מסוג XPLOR PRO 6746.
פלטפורמת משפחת ה־390 המורחבת והחדשה כוללת את ה־390 דיוק וה־390SMC-R לכביש, לצד דגם דו־שימושי – ה־390 אנדורו R, ודגם אדוונצ'ר – ה־390 אדוונצ'ר R. שני האחרונים מוגדרים כאופנועי מתחילים עם יכולות שטח טובות יחסית, שמגובות בקונפיגורציית מתלים זהה: מזלג קדמי של WP מסוג קארטרידג' פתוח בקוטר 43 מ"מ, שכולל כיוון שיכוך כיווץ והחזרה ב־30 קליקים, ובולם WP APEX מאחור עם 20 קליקים מקצה לקצה. בשני הצדדים יש מהלך גלגל של 230 מ"מ.
בק.ט.מ מציעים קיט בולמים חדש (שלא כולל קפיץ מותאם אלא משתמש במקורי) אשר אמור לשדרג עוד יותר את יכולות השטח של ה־390 ולהוריד במעט במשקל. מלפנים יש את מנגנון הקארטרידג' XPLOR PRO 6500 המוכר – מחסנית שמן שנועדה להחליף ולשדרג את הקארטרידג'ים במזלג הקדמי ומציעה מערכת הידראולית איכותית יותר מזו של הבולמים המקוריים, מאפשרת להשיג יותר רגש ופידבק מהמזלג מהדגמים הקיימים, מפחיתה את הסיכון לפריצות מחזירי שמן, ומאפשרת עמידות גבוהה יותר וגם יותר אפשרויות כיוון.
לחלק האחורי מציעים ב־WP את ה־Xplor Pro 6746 – בולם אחורי שלם, איכותי יותר מהמקורי, המאפשר הצמדת גלגל אחורה טובה יותר לקרקע (כלומר אחיזה), מה שמאפשר לרוכב לפתח מהירות גבוהה יותר.
המחירים בישראל נקבעו על 5,490 ש"ח לקיט הקדמי ו־11,990 ש"ח לבולם האחורי. את הבולמים ניתן יהיה להשיג בכל נקודות המכירה של ד.ל.ב מוטוספורט.
FullgaZ אופנועים, קטנועים וכל מה שגז


