RMK היא חברה פינית, שכמו רבות מחברותיה קופצת על גל העתיד שבו האופנועים החשמליים יהיו הרוב. הייחוד של דגם ה-E2 הוא השימוש בחישוק אחורי חלול ללא חישורים, שגם מכיל את המנוע.
העתיד החשמלי – שכנראה באמת יגיע אם כולם מדברים ופועלים בכיוון – נותן פתח להרבה חברות בוטיק, חברות קטנות שאינן יכולות לפתח אופנועי בנזין שמכוונים למיינסטרים, אבל כן יכולות לנצל את היכולת לא להיכנס בכלל לשבלונה השיווקית שמובילה חברות רבות וגדולות. החברות הקטנות יכולות לתכנן, לפתח ולייצר אבות טיפוס, ואולי לעמוד בביקוש של לקוחות בודדים ואמידים – ובגלל זה גם מחיר הרכישה ההתחלתי הגבוה מאוד, שללא ספק ירד בשנים הבאות, אך חברות אלה עדיין פועלות מתוך מיני-מפעלים או סדנאות קטנות. כמו רבים וטובים שכתבנו עליהם כבר (לחצו על תגית 'אופנוע חשמלי' בתחתית הכתבה) – גם RMK פתוחים למשקיעים חיצוניים שיזרימו הון וחמצן להמשך פיתוח ויצור.
ה-E2 שלשמו התכנסנו מתבלט גם בזכות הפתרון הלא שגרתי להנעת האופנוע: המנוע מחובר ישירות לחישוק האחורי, שהינו חלול וללא חישורים. החברה טוענת שהמשקל הלא מוקפץ על הגלגל דומה לגלגל רגיל, אך פה יש פחות מסה סיבובית – עובדה שתורמת לאחיזה ולבלאי נמוך יותר, וכמובן להתנהגות דינמית טובה יותר. המנוע מספק 50KW והמהירות המרבית הנקובה היא 160 קמ"ש – נמוך יחסית למתחרים אך הגיוני ליום-יום. טווח הנסיעה הוא בין 200 ל-300 ק"מ, שתלוי כמובן באופי וטיב הרכיבה. זמן הטעינה הוא סטנדרטי יחסית, ובהתאם לטיב המטען יכול לנוע בין כמה שעות ועד ללילה שלם (בחיבור ביתי).
המחיר הנקוב כרגע הוא בסביבות ה-27 אלף דולר. בהחלט לא זול, אך כאמור משקף את תחילת הדרך של האופנועים החשמליים, עד שייכנסו להיקפים וביקושים סדרתיים.