צמד קטנועי הפרימיום של ב.מ.וו – C 400 X ו-C 400 GT – מקבלים עדכוני יורו 5 למנוע עם מערכת E-gas, שיפורים במערכת הבלימה ועדכוני עיצוב.
בב.מ.וו נכנסו לשוק הקטנועים ב-2011 עם ה-C 600 ספורט וה-C 650 GT, שיצרו נישה חדשה של קטנועי יוקרה. עברו שש שנים נוספות עד שה-C 400 X ירד מפס הייצור בשנת 2017 – קטנוע פרימיום בנפח ביניים של 350 סמ"ק. שנה לאחר מכן הוצג ה-C 400 GT, שהיווה גרסת תיור עם מושב אחר ומיגון רוח משופר.
כעת הב.מ.וו מציגים מתיחת פנים לשני הדגמים, אשר מיישרים קו עם תקנות יורו 5 הנדרשות ומערכת E-gas, כלומר מצערות חשמליות ומערכת ניהול מנוע מעודכנת וחלקה יותר. הנתונים נשארים זהים עם 34 כ"ס ב-7,500 סל"ד ו-3.5 קג"מ ב-6,000 סל"ד. תמסורת הווריאטור מקבלת מכלולים חזקים יותר, ומערכת ה-ACS של בקרת האחיזה מקבלת אפשרות לביצוע קליברציה (כיול) אוטומטית לאחר החלפת צמיג.
שיפורים נוספים כוללים קליפרים חדשים לבלם הקדמי ושקע USB נוסף להטענה בתא הכפפות הקדמי. העיצוב לא השתנה, אך יש גרפיקה מעודכנת וצבעים נוספים לבחירה. הדגמים המחודשים יגיעו לישראל בקרוב, כאשר באירופה המחירים עלו במעט.