מוטו 24, יבואנית אופנועי VOGE לישראל, מודיעה על הגעתו ארצה של ה-ER10 – אופנוע חשמלי אורבני, הראשון מתוצרת היצרן הסיני.
ה-ER10 הוא אופנוע חשמלי חדש, בעל מנוע המפיק 11 קילוואט (14.9 כ"ס), עם 8.9 קילוואט בגלגל (12 כ"ס), כלומר מתאים לרישיון נהיגה A2 – עד 125 סמ"ק ו-14.9 כ"ס. יחד עם זאת, המנוע מפיק מומנט של 4.18 קג"מ. המנוע מקורר נוזל, בעל יחס העברה יחיד (ללא הילוכים), ומציע גם מערכת בקרת אחיזה.

על-פי נתוני היצרן, המהירות המרבית עומדת על 90 קמ"ש במצב ספורט ו-50 קמ"ש במצב חיסכון. עם סוללת ליתיום-יון במתח של 60 וולט ובקיבול של 70Ah, טווח הרכיבה המקסימלי עומד על 130 ק"מ ברכיבה עירונית, כ-100 ק"מ ברכיבה משולבת, וכ-45 ק"מ ברכיבה בין-עירונית במהירות המקסימלית של 90 קמ"ש. זמן טעינת הסוללות עומד על כ-5 שעות לטעינה מלאה, כשהטעינה מתבצעת משקע חשמל ביתי. עזרה לטעינה מתבצעת בזמן בלימה, כשלפי נתוני היצרן מדובר בתוספת של עד 5% לטווח הרכיבה.
ל-ER10 שלדת אלומיניום, אליה מחוברים זרוע אחורית מאלומיניום עם בולם יחיד מאחור, ומזלג הפוך בקוטר 37 מ"מ מלפנים. החישוקים בקוטר "17 עם צמיגי כביש במידות 110/70 ו-140/70, והבלמים הידראוליים עם דיסקים בקוטר 280 מ"מ מלפנים ו-220 מ"מ מאחור. בנוסף, יש מערכת ABS. המשקל עומד על 122 ק"ג, גובה המושב 840 מ"מ, ובסיס הגלגלים 1,410 מ"מ.
דגש רב ניתן ב-ER10 על העיצוב החלק, הנקי והמודרני, כשיש פנסי LED היקפיים וכן מסך LCD עם כל המידע הנחוץ.
מחירו של הווג ER10 בישראל נקבע על 37,900 ש"ח.
טווח בדיחה. שידחפו עוד סוללות בכל האוויר הזה שיש מתחת למושב.
שילם רק 27000 ₪. 8.4kWh סוללה, מהירות מרבית של 110 קמ"ש.
טווח רב יותר, סוללה גדולה של 50%, מהירות מרבית גבוהה יותר, ב -10,000 ₪ פחות!
המחיר בחלל,אולי חצי מחיר הגיוני לכלי הסיני הזה.