הדור השלישי של הסוזוקי ויסטרום 650, שהוצג בתערוכת קלן האחרונה, נחת בישראל. כך מודיעה עופר-אבניר, יבואנית סוזוקי בישראל.
הטריגר לשינויים בדור השלישי הוא כמובן תקנות יורו 4 שנכנסו לתוקף ב-1.1.17, ולכן הויסטרום מקבל את מנוע ה-SV650 החדש שבו נעשו שינויים רבים ביחס לדגם היוצא. על פי סוזוקי, לא פחות מ-600 חלקים במנוע חדשים לגמרי, כולל הבוכנות, גלי הזיזים, השסתומים ומערכת ההזרקה – הכוללת מעתה מזרקים עם 100 נקודות ריסוס וכן צמד מצתים לכל צילינדר. גם מערכת הפליטה הענקית היא תוצר של יורו 4, והיא מכילה בתוכה ממיר קטליטי גדול יותר. המנוע מספק כעת 70 כ"ס ו-6.3 קג"מ, ובחודשים הקרובים תגיע גם גרסת רישיון נהיגה A1 המוגבלת ל-47.6 כ"ס (35 קילוואט).
הויסטרום 650 מקבל גם מערכת בקרת החלקה כסטנדרט – אותה המערכת שמותקנת באחיו הגדול, הויסטרום 1000, בעלת 2 מצבי התערבות וניתוק מוחלט. יש כמובן גם מערכת ABS כסטנדרט.
השלדה והמתלים נשארו כמעט זהים לדגם היוצא, אולם ה-650 בגרסה הרגילה מקבל חישוקים יצוקים חדשים, קלים יותר משל הדגם היוצא. גרסת ה-XT מקבלת צביעה זהובה לחישוקי השפיצים. גם לוח השעונים חדש – צג LCD עם מד סל"ד שעון ולוח נתונים.
העיצוב חדש לחלוטין, נשען על זה של האח הגדול – הויסטרום 1000, עם נגיעות מודרניות יותר. כך למשל רוחב מיכל הדלק הוצר ב-5 מ"מ מכל צד, המושב חדש לחלוטין, הזנב חדש ויכול להכיל סט של 3 ארגזים מקוריים, והמסיכה קרובה מתמיד לזו של ה-1000 – עם המקור הידוע.
מחירו של הויסטרום 650 החדש נקבע על 68,887 ש"ח, אולם במבצע 10% של סוזוקי הוא נמכר בימים אלו ב-61,998 ש"ח.