דף הבית / חדשות / קלן: סוזוקי ויסטרום 650 חדשים ל-2017
vstrom650-4

קלן: סוזוקי ויסטרום 650 חדשים ל-2017

הסוזוקי DL650 ויסטרום זוכה לעדכון מקיף בפעם השנייה בחייו, עם עיצוב ברוח אחיו הגדול - ה-1000, שגם זוכה למתיחת פנים קלה

הסוזוקי DL650 ויסטרום, אחד הדגמים הפופולריים בישראל בשנים האחרונות, זוכה לעדכון מקיף לשנת 2017 ומוצג בתערוכת אינטרמוט שבקלן. זהו הדור השלישי של הויסטרום 650.

סוזוקי ויסטרום 650 וגרסת XT - חדשים ל-2017
סוזוקי ויסטרום 650 וגרסת XT – חדשים ל-2017

הטריגר לשינויים הוא כמובן תקנות יורו 4 שתיכנסנה לתוקף ב-1.1.17, ולכן הויסטרום מקבל את מנוע ה-SV650 החדש שבו נעשו שינויים רבים ביחס לדגם היוצא. על פי סוזוקי, לא פחות מ-60 חלקים במנוע חדשים לגמרי, כולל הבוכנות, גלי הזיזים, השסתומים ומערכת ההזרקה – הכוללת מעתה מזרקים עם 10 נקודות ריסוס וכן צמד מצתים לכל צילינדר. גם מערכת הפליטה הענקית היא תוצר של יורו 4, והיא מכילה בתוכה ממיר קטליטי גדול יותר.

הויסטרום 650 מקבל גם מערכת בקרת החלקה כסטנדרט – אותה המערכת שמותקנת באחיו הגדול, הויסטרום 1000, בעלת 2 מצבי התערבות וניתוק מוחלט. יש כמובן גם מערכת ABS כסטנדרט.

השלדה והמתלים נשארו כמעט זהים לדגם היוצא, אולם ה-650 בגרסה הרגילה מקבל חישוקים יצוקים חדשים, קלים יותר משל הדגם היוצא. גרסת ה-XT מקבלת צביעה זהובה לחישוקי השפיצים. גם לוח השעונים חדש – צג LCD עם מד סל"ד שעון ולוח נתונים.

העיצוב חדש לחלוטין, נשען על זה של האח הגדול – הויסטרום 1000, עם נגיעות מודרניות יותר. כך למשל רוחב מיכל הדלק הוצר ב-5 מ"מ מכל צד, המושב חדש לחלוטין, הזנב חדש ויכול להכיל סט של 3 ארגזים מקוריים, והמסיכה קרובה מתמיד לזו של ה-1000 – עם המקור הידוע.

ויסטרום 650 - דור 3, נשען על עיצוב ה-1000
ויסטרום 650 – דור 3, נשען על עיצוב ה-1000

מתיחת פנים ועדכונים גם לויסטרום 1000

גם האח הגדול, הויסטרום 1000, מקבל כמה עדכונים. ראשית, הממיר הקטליטי שבמערכת הפליטה הוכפל בגודלו בגלל יורו 4, והתוצאה היא ירידה קלה במומנט. פרט לכך ה-1000 קיבל מתיחת פנים קלה עם מסיכה ומשקף מעודכנים וגם מושב חדש לגמרי. להזכירכם – רוב הביקורת שלנו על הויסטרום 1000 הייתה על מיגון הרוח ועל המושב, ואנחנו מקווים מאוד ששתי נקודות אלו שופרו.

אבל יש גם עדכונים משמעותיים יותר. כך למשל הויסטרום 1000 מקבל מערכת ABS סופר-מודרנית, שפעילה גם בפניות ומודדת תאוצה ב-5 צירים שונים. ויש גם מערכת בקרת החלקה – כמו בדור הקודם.

לויסטרום 1000 נוספה השנה גם גרסת XT, שכמו ב-650 מציעה חישוקי שפיצים ואוריינטציית שטח.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

תמונה של WhatsApp‏ 2024-09-24 בשעה 22.26.44_445bca3c1

בספטמבר: 6 רוכבים נהרגו על דו-גלגלי

6 רוכבי דו-גלגלי נהרגו בחודש ספטמבר ו-81 רוכבים נהרגו מתחילת שנת 2024 - שמסתמנת כשנת שיא שלילי עם עלייה של כ-30% במספרי ההרוגים

2 תגובות

  1. Avatar

    אחחח, איך אני יכול להשיג עוד 40 אלף שקלים כדי להוסיף על הסטרום הישן שלי איך :(

  2. Avatar

    לפי מה שכתבת אין ממש חדש באופנוע
    לוח השעונים שייך לעשור הקודם
    עיצוב הם צריכים ללמוד מימהה
    מזלג ישן ללא כיוונון !!
    לא מבין למה זה נחשב בכלל 2017
    ימהה הונדה וקווסאקי עשו שינויים בשנים האחרונות
    אפילו BMW השמרנית עשתה שינויים בדגמים רבים
    אולי צריך להפסיק לקנות סוזוקי?
    כי אני מרגיש לא נכון לקנות כלי
    שמיד ביציאה מהסןכנות אני מקבל הרגשה שזה ישן

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן