בטריומף יציגו את הטייגר ספורט 660 החדש ביום שלישי הבא (5 באוקטובר), ובינתיים שחררו תמונה נוספת של הספורט-תיור החדש שאמור להתחרות ישירות מול הימאהה טרייסר 700.
לאחר הצגת תמונות גרסת האבטיפוס המוסווית של הטייגר ספורט 660 החדש. ותמונות 'הריגול' ללא כל הסוואה, משחררים בטריומף תמונת חזית רשמית של דגם הספורט תיור ונוקבים ביום שלישי 5 באוקטובר כתאריך החשיפה הרשמית.
אין פרטים מלאים, אך מה שברור הוא שהמנוע יגיע בשלמותו מהטרידנט 660. המנוע חדש לגמרי – טריפל (שלושה צילינדרים) בנפח 660 סמ"ק המפיק 81 כ"ס ב-10,250 סל"ד ו-6.5 קג"מ ב-6,250 סל"ד, כש-90% מהם זמינים החל מ-3,000 סל"ד ולאורך כל קשת הסל"ד, כלומר מנוע גמיש. יש מצמד מחליק חדש עם קוויקשיפטר כפול כאופציה, מערכת ניהול מנוע הכוללת מצב כביש ומצב גשם, המשנים גם את הפרמטרים של בקרת האחיזה. נשער שכל הפרמטרים האלו יישארו בדגם החדש, עם יחסי העברה שונים וארוכים יותר בטייגר ספורט.
עוד אנו משערים שהשלדה והבולמים יהיו זהים, אך מכוילים לטובת תיור בזוג ומטען. השלדה עשויה מצינורות מפלדה עם מערכת בולמים המורכבת ממזלג הפוך של שוואה SFF בקוטר 41 מ"מ מלפנים עם מהלך של 120 מ"מ, ובולם יחיד של שוואה מאחור עם מהלך גלגל של 133.5 מ"מ וכיוון עומס קפיץ. מערכת הבלימה של ניסין צפויה להיות גם כאן, יחד עם חישוקי 17″. מיכל הדלק בן 14 הליטר צפוי לעבור, כשהמשקל הרטוב יהיה מתחת ל-200 ק"ג (189 ק"ג בטרידנט 660).
מערכות האלקטרוניקה יעברו בשלמותן, כלומר מערכת ניהול מנוע עם מצערות חשמליות, בקרת אחיזה רב-שלבית, לוח מחוונים עגול המשלב תצוגת TFT ו-LCD עם חיבור בלוטות' לסלולר המאפשר גם חיבור של מערכת מוזיקה, ניווט וצילום גופרו, ויהיו גם פנסי LED היקפיים.
כאמור, החשיפה הרשמית תהיה ביום ג' הקרוב, ואז נביא את כל הפרטים של הטריומף טייגר ספורט 660 החדש.
עוד מותג שלא יכול להיות מקורי ומשתמש במספר 660.
מתחרה לטרייסר 700, אבל בטח יקר בהרבה.
תחרות תמיד טובה לנו הצרכנים.
יש סיכוי שהיבואן בארץ יבחר לא ליבא את הדגם ממש כמו שבחר לא להביא בסוף את הטייגר 850
כנראה משיקולי מיתוג…