בקוואסאקי מציגים בתערוכת יפן את האלימינייטור (Eliminator) החדש – קרוזר המרחיב את משפחת ה-400 ויגיע בשתי גרסאות.
לאחר שנעדרו מליין הדגמים של קוואסאקי בגלל אי-עמידה בתקנות זיהום האוויר יורו 5, חזרו לשנת 2023 דגמי הנינג'ה 400 הספורטיבי ו-Z400 הנייקד. כעת מציגים בקוואסאקי גרסה שלישית שמרחיבה את משפחת הדגמים על בסיס הפלטפורמה ומחזירה לחיים שם שהולך אחורה לשנת 1985 עם ה-ZL900 אלימינייטור, שהיה קרוזר בכמה נפחים.

האלימיניטור 400 החדש משתמש במנוע הטווין מקבילי המוכר בנפח 398 סמ"ק מקורר הנוזל, המפיק 48 כ"ס ב-10,000 סל"ד ו-3.9 קג"מ ב-8,000 סל"ד. השוני הוא בשלדה ומכלוליה, כאשר יש שלדת צינורות פלדה, מזלג בקוטר 41 מ"מ עם מהלך מתלה של 120 מ"מ, וצמד בולמים מאחור הנעים על 90 מ"מ. יש צמד דיסקים לבלימה – קדמי בקוטר 310 מ"מ ואחורי בקוטר 240 מ"מ. על חישוק ה-18″ מלפנים יש צמיג במידה 130/70 ומאחור חישוק בקוטר 16″ עם צמיג במידה 150/80. מיכל הדלק בנפח 12 ליטרים, בסיס הגלגלים עומד על 1,520 מ"מ, גובה המושב על 735 מ"מ נמוכים והמשקל המלא על 176 ק"ג. יש פנס LED עגול מלפנים ויש לוח שעונים LCD באותה הצורה.
בקוואסאקי מציגים גם את גרסת ה-'SE' עם מסיכת חזית, גרמושקות על המזלג, שקע USB לטעינה מוגן מים, מושב עור עם תפירה בולטת, ומצלמת דרך אחת מלפנים ואחת מאחור עם חיבור ל-GPS. כל התוספות מוסיפות למשקל 2 ק"ג.
הקוואסאקי אלימינייטור 400 (תהיה גם גרסת 250 סמ"ק) יורכב על פס הייצור בתיאלנד, כאשר אין מידע בשלב זה על היתכנות מכירה ומועד הגעה לאירופה ולישראל. אם הוא אכן יימכר באירופה אז מחירו צפוי לעמוד על סביבות ה-5,500 אירו (וכ-6,000 אירו לגרסת ה-SE), כשהמתחרה העיקרי הוא ההונדה רבל 500.
