בק.ט.מ מציגים את ה-890 דיוק GP – גרסה נוספת של ה-890 דיוק, הממוצבת מעל הגרסה הבסיסית ומקבלת תוספות קוסמטיות.
בתחילת שנה שעברה הציגו בק.ט.מ את ה-890 דיוק בגרסה הבסיסית שלו – אח זול יותר ל-890 דיוק R (ובגרסתו המעודכנת לשנת 2022). לעומת ה-890 דיוק R המושקע והקרבי, שלו מערכת בולמים איכותית ומתכווננת של WP ומערכת בלמים הכוללת משאבה רדיאלית של ברמבו, דיסקים בקוטר 320 מ"מ וקליפרים רדיאליים מדגם Stylema, לגרסת ה-890 דיוק הבסיסית יותר מערכת בולמים של WP מדגם APEX שאינה מתכווננת עם מהלכי גלגל של 140 מ"מ מלפנים ו-150 מ"מ מאחור, ומערכת בלמים בסיסית יותר עם דיסקים בקוטר 300 מ"מ עם קליפרים של ק.ט.מ ומשאבה לא רדיאלית. הצמיגים של קונטיננטל, מדגם ContiRoad, מערכת ניהול המנוע שונה, והמנוע מספק 115 כ"ס (לעומת 121 כ"ס ב-890 דיוק R), כשחבילת האלקטרוניקה זהה לחלוטין.
כעת, אחרי הבילד-אפ והטיזרים, מציגים בק.ט.מ גרסה נוספת של ה-890 דיוק הנקראת GP, כאשר השוני היחיד בינה לבין הגרסה הבסיסית הוא בשלדת הזנב הצבועה בכתום בוהק ובכיסוי המושב האחורי. כל שאר הנתונים נשארו ללא כל שינוי. לפי הבילד-אפ והטיזרים של ק.ט.מ היינו בטוחים שגרסת ה-GP תהיה גרסת פרימיום קרבית ואיכותית יותר מה-890 דיוק R, עם מאפיינים הלקוחים מה-RC 8c, אבל לא. בק.ט.מ עשו בילד-אפ ושחררו טיזר כדי להציג צביעה חדשה לשלדת הזנב וכיסוי מושב. מביך.
ה-890 דיוק GP יעלה באירופה 200 אירו יותר מחיר הגרסה הבסיסית, מה שאומר שבישראל הוא צפוי לעלות בין 1,000 ל-2,000 ש"ח יותר מ-78 אלף השקלים של ה-890 דיוק, כלומר כ-80 אלף ש"ח.