דף הבית / חדשות / ק.ט.מ מציגה את ה-RC 8C – למסלול בלבד
KTM RC 8C

ק.ט.מ מציגה את ה-RC 8C – למסלול בלבד

ק.ט.מ הציגה את ה-RC 8C, עם המנוע של ה-890 דיוק R ומכלולי קצה למסלול; רק 100 יחידות ייוצרו, למסלול בלבד

ק.ט.מ הציגה את ה-RC 8C, שייוצר ב-100 יחידות בלבד, עם מנוע שמספק 128 כוחות סוס על 140 ק"ג, מכלולי קצה ותג מחיר של 30,000 יורו.

כפי שכתבנו בתחילת השבוע, בק.ט.מ חשפו דגם קיצוני למסלול בלבד, במהדורה מוגבלת, שמבוסס על הקרמר GP2R ומיועד לספק חווית מסלול מזוקקת לרוכב. מנוע הטווין המקבילי של ה-890 דיוק R הורכב כאן עם יותר כוח (128 לעומת 121 כ"ס), ועם אותו נתון מומנט של 10.1 קג"מ. יש מערכות יניקה ופליטה חדשות לגמרי הכוללות תיבת אוויר ומסננים חדשים של Twin Air, ומערכת פליטה מייצור עצמי של קרמר ודוד פליטה מטיטניום עם סופית מקרבון של אקרפוביץ'. ניתן לרכוש גם מערכת פליטה שקטה יותר, למסלולים עם הגבלות רעש נוקשות יותר.

ק.ט.מ RC8R
ק.ט.מ RC8C

המנוע יושב בשלדה פלדה אשר מיוצרת בעבודת ביד ומאפשרת יכולות כיוונון רבות. משולשי ההיגוי מיוצרים בטכנולוגיית CNC ומאפשרים בחירה בשני מצבים – למסלול טכני עם פניות איטיות או מהיר וזורם יותר. למעשה, כל רכיב ופריט ב-RC 8C ניתן להתאמה ולכוונון. מעטפת הפיירינג עשויה מקרבון ומגיעה עם ברגי שחרור מהיר, ולוקחת השראה מה-GP16 – אופנוע ה-MotoGP של ק.ט.מ – כולל כנפונים המאפשרים כוח הצמדה במהירויות גבוהות, מסיטי רוח על הזרוע האחורית לפינוי חום מהצמיג האחורי, ומגנים מפני נפילות על המכלולים השונים. מערכת הבולמים מורכבת מהטופ שיש ל-WP להציע, עם מזלג Apex Pro 7543 ובולם אחורי מסוג Apex Pro 7746. הבלמים מליין המרוץ של ברמבו, כולל צילינדר ראשי מסוג 19RCS Corsa Corta המאפשר לרוכב פיין-טיונינג מדויק ('נקודת הנשיכה') בידית הבלם. יש חישוקים מכורסמים מסוג Dymag UP7X עם שחרור מהיר, העטופים בצמיגי סליקס של פירלי.

מסך ה-TFT בגודל 5″ משקף את כל נתוני הבקרות והאלקטרוניקה האפשריים, אשר ניתנים לכיוון דרך מחשב נייד. ניתן גם לקבל ניתוחי מידע מהמסלול בעזרת GPS המורכב במערכת. יש שלושה כפתורים בצד שמאל המאפשרים לרוכב לבחור את מפות ניהול המנוע, את עוצמת בלימת המנוע ולהגביל את המהירות ברחבת הטיפולים – הכל בלחיצת כפתור.

ק.ט.מ משתמשת בשם קרוב לדגם העבר RC8R מ-2008 ובונה כלי חדש ב-100 יחידות המאפשר רכיבה במסלול בלבד, כל זה בעלות של 30,000 יורו באירופה. נקווה שנזכה לראות אחד כזה גם על המסלולים שלנו בישראל.

KTM RC 8C-3

KTM RC 8C-4

KTM RC 8C-1

KTM RC 8C-6

KTM RC 8C-9

KTM RC 8C-10

KTM RC 8C-11

KTM RC 8C-12

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Projet SPx_Orange_persp

הקונספט פרוג'קט החשמלי של פיג'ו

פיג'ו חושפים את ה-SPx פרוג'קט כממשיך דרך רוחני לקטנוע פופולרי של החברה משנות ה-70 - כשהפעם הוא חשמלי

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן