דף הבית / ציוד / סקירת מוצרים / מעיל רכיבה – עכשיו עם תאורה מובנית
RAYLIER-01

מעיל רכיבה – עכשיו עם תאורה מובנית

מעיל עור חדש של RAYLIER מבטיח לשפר את נראות הרוכב בלילה בעזרת תאורה קדמית ואחורית מובנית

חברת RAYLIER מתחילה בשיווק מעיל עור חדש המכיל תאורה מובנית מסוג LED, ומגייסת את הכספים למעיל דרך קיקסטרטר. החברה טוענת שהיא בחרה את מיקום התאורה באופן אסטרטגי, אחרי מחקר ועבודה משותפת עם חברת ביטוח צרפתית.

חזית המעיל - עם פנסי LED לבנים
חזית המעיל – עם פנסי LED לבנים

גם ללא התאורה המובנית, נראה לפי התמונות שזה מעיל עור יפה ומרשים בפני עצמו, המגיע עם מיגוני מרפקים, כתפיים ואופציה למגן גב. החברה לא מוסרת פרטים על עמידת המעיל או המיגונים בתקני CE, למרות שמצוין שהם סופגי אנרגיה ומתקשים במקרה של פגיעה. הנקודה הזו רגישה מפני שככל הידוע לנו תאורת LED אינה עמידה במיוחד לשפשופים במהלך החלקה על הכביש ועלולה להפוך לנקודת תורפה במעיל.

התאורה המובנית מגיעה עם סוללה פנימית שמסוגלת להפעיל את התאורה למשך שמונה שעות רצופות, או לחלופין לשמש כמטען נייד כדי להטעין את הטלפון הנייד שלכם או כל מוצר אחר הדורש טעינה. במעיל כלול גם חיישן תאוצה, כך שבזמן בלימה האור האדום האחורי יאיר יותר חזק וידמה אורות בלם. קיימת גם אופציה להעביר את המעיל למצב הבהוב.

החלק האחורי - פנסי LED אדומים כולל אור בלם
החלק האחורי – פנסי LED אדומים כולל אור בלם

המחיר? כרגע אפשר עדיין לרכוש את המעיל ב-540 יורו דרך קיקסטרטר, אך יש לקחת בחשבון זמן המתנה עד פברואר 2019, משלוח, ובגלל הסכום הגבוה גם תשלום מס כאן בארץ.

המסקנה שלנו – המעיל נראה יפה ומרשים, אבל לא ברור כמה בדיוק הוא תורם לשיפור הבטיחות, מה שהופך אותו למוצר מומלץ לחובבי גאדג'טים אדוקים.

שאר הפרטים על המעיל המואר – באתר קיקסטרטר או באתר של RAYLIER.

אודות מיכאל סמטנוב

Avatar
פריק של ציוד רכיבה, נשוי לאופנוענית מגניבה, ואומרים שגם מבשל לא רע...

עשוי לעניין אותך

Quad-Lock-18

ציוד במבחן: Quad Lock – תושבת לטלפון הנייד

מנשא הטלפון של Quad Lock מציע פטנט ייחודי לחיבור ולנעילת הטלפון לכידון, כולל בולם זעזועים, ויש גם מגוון אביזרים נלווים; מוצר איכותי ביותר, והמחיר בהתאם

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן