דף הבית / חדשות / עופר-אבניר: מעכשיו רכיבת מבחן וירטואלית
VR

עופר-אבניר: מעכשיו רכיבת מבחן וירטואלית

מעתה תתאפשר רכיבת מבחן וירטואלית עם משקפי VR בכל סניפי עופר-אבניר - על כמה מהדגמים הפופולריים של החברה

חדש מעופר-אבניר – רכיבת מבחן וירטואלית עם משקפי VR. החברה מציבה בימים אלו 2 עמדות VR בכל אחד מסניפיה, שבהם ניתן יהיה לבצע רכיבת מבחן וירטואלית ו'להרגיש' את הכלי באולם התצוגה.

כל סניפי עופר-אבניר יתחדשו בעמדות ייחודיות בהן כל לקוח יכול להרכיב את משקפי ה-VR ולהיכנס לעולם חווייתי בתצוגת 2D בו ניתן לרכוב על קטנוע, אופנוע כביש או אופנוע שטח בנופים ישראליים מוכרים. קטנועי קימקו AK550 ופיאג'ו MP3 יעניקו תחושת רכיבה ברחבי תל אביב ויפו, עם המראות והצלילים של שדרות רוטשילד ושל שוק הפשפשים; אופנועי הכביש סוזוקי GSX-S1000 ואפריליה דורסודורו 900 יעניקו חוויית רכיבה בכבישים מפותלים בהרי ירושלים, אופנוע הדו"ש הוסקוורנה 701 יוביל את הלקוחות לסביבה המוכרת בעיר ולרכיבת אקסטרים בשטח, וההוסקוורנה TE250 יוביל את הרוכב לרכיבת אקסטרים בלב שטחי האנדורו הישראליים. טכנולוגיית ה-VR לא צפויה להחליף את נסיעות המבחן הקלאסיות אלא לספק חוויה משלימה ונוחות מקסימלית ללקוחות.

מאחורי הפרויקט היצירתי עומד צלם מערכת פול גז, אסף רחמים, שפיתח את הרעיון והוציא אותו לפועל.

קובי גילון, סמנכ"ל שיווק בעופר אבניר: "אנו גאים להביא לראשונה את טכנולוגיית ה-VR לתחום הדו גלגלי. עם פתיחת השנה אנו מאפשרים ללקוחותינו חוויית רכישה דיגיטלית המאפשרת להם לחוות את הדגמים בממד אחר. חוויית ה- VR לוקחת את חווית המשתמש של הלקוח צעד אחד קדימה ומאפשרת לו גישה לעולם שלם בו הוא מרגיש את האדרנלין ונהנה מרכיבה בנופים הישראליים המוכרים, בכביש ובשטח. כל זאת מבלי לצאת מהסניף".

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

KTM-790-ADV-2024-Test-029

ק.ט.מ מודיעה על הרחבת תקופת האחריות מ-2024

בד.ל.ב מוטוספורט מודיעים על הרחבת תקופת האחריות לדגמי ק.ט.מ הגדולים החל מ-2024, ובמקרים מסוימים אף להכפלתה ל-4 שנים

תגובה אחת

  1. Avatar

    סתם גימיק מיותר ולא יעיל.
    לא מעביר את החוויה האמיתית של רכיבה על אופנוע.
    האופנוע לא מונע, אין תנועות גוף וכלי, אין התנגדות, אין רוח, הכי חשוב – אין שליטה בכלי. שלא לדבר על זה שבוודאות איכות ההדמיה לא טובה.

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן