לא בכל יום נולד ליצרנית אופנוע מוטוקרוס חדש, אז מעניין לראות את האופנוע של טריומף, אשר ייכנסו לראשונה בעונת 2024 לסגמנט עם אופנוע בנפח 250 סמ"ק.
לוס אנג'לס, זירת הסבב השלישי והאחרון באליפות הסופרמוטוקרוס האמריקאית (מעין פלייאוף חדש למובילים המשולבים באליפות המוטוקרוס והסופרקרוס האמריקאית), הייתה המקום בו ניתן היה לראות לראשונה ובאופן פומבי את אופנוע המוטוקרוס החדש בנפח 250 סמ"ק של טריומף.
לאחר הסרטון השלישי בסדרה של טריומף, בחרו הבריטים לחשוף את האופנוע החדש על מסלול אמיתי. ריקי קרמייקל וג'ף סטנטון, שתי אגדות חיות בתחום השטח, ביצעו מספר הקפות בכורה מול הקהל המקומי על-גבי צמד אופנועי ה-250 סמ"ק. עדיין רוב הפרטים עדיין באפלה, כאשר החשיפה הרשמית נקבעה ל-28 בנובמבר.
צפו בקרמייקל וסטנטון רוכבים בלוס אנג'לס על הטריומף-קרוס:
בטריומף הודיעו על כוונתם להיכנס לסגמנטים פופולריים ורווחיים בעולם האופנועים – המוטוקרוס והאנדורו, שנמצאים במגמת גידול בעולם וגם בארץ. לשם כך שכרו בטריומף את שירותיהם של רוכבי פיתוח בעלי שם כדוגמת ריקי קרמייקל האמריקאי (12 אליפויות סופרקרוס ומוטוקרוס אמריקאיות) ואיוון סרבנטס הספרדי (4 אליפויות עולם באנדורו, כולל 3 רצופות בתחילת שנות האלפיים). שני אלופי העבר אמונים על פיתוח האופנועים והיעדים העתידיים של טריומף.
בטריומף הכריזו על תאריכים לתחילת קמפיין המוטוקרוס באליפות המוטוקרוס העולמית (MXGP), עם כניסה לקטגוריית ה-MX2 (נפח של 250 סמ"ק, ארבע פעימות; ראו וידאו) בעונת 2024 – גם באירופה וגם בארצות הברית – ולקטגוריה הבכירה (נפח של 450 סמ"ק) בעונת 2025. רוכבי הפיתוח הם איוון טאדסקו האמריקאי, שיהיה אמון על הפיתוח בארצו, וקלמנט דאסל באירופה, שניהם רוכבים ותיקים בעלי שם וניסיון.