דף הבית / חדשות / טריומף נכנסים לתחום המוטוקרוס והאנדורו
210720_IC_RC_HERO_JOINT_2

טריומף נכנסים לתחום המוטוקרוס והאנדורו

בטריומף נכנסים לסגמנט המוטוקרוס והאנדורו - תחום חדש לגמרי עבורם - ומגייסים לשם כך שמות מובילים לפיתוח משני הסגמנטים

זו לא בדיחה: טריומף, היצרנית הבריטית הוותיקה, גייסה שמות מובילים לפיתוח ומודיעה על כוונתה להציג אופנועי מוטוקרוס ואנדורו מקצועיים – כולל הקמת קבוצות מפעל למרוצים.

טריומף תחגוג בשנה הבאה 120 שנים ארוכות ומאתגרות, ולאור החדשות האחרונות הם לא מתכוונים לנוח. בהודעה רשמית שפורסמה הודיעו בטריומף על כוונתם להיכנס לסגמנטים פופולריים ורווחיים בעולם האופנועים – המוטוקרוס והאנדורו, שנמצאים במגמת גידול בארץ ובעולם.

לשם כך בטריומף משתמשים ברוכבי פיתוח בעלי שם כדוגמת ריקי קרמייקל האמריקאי (12 אליפויות סופרקרוס ומוטוקרוס אמריקאיות), שסיים את החוזה שלו עם סוזוקי לפני כשנתיים ועבר לפרסם את אופנועי האדוונצ'ר של טריומף בארצות הברית. בתחום האנדורו נמצא את איוון סרבנטס הספרדי (4 אליפויות עולם באנדורו, כולל 3 רצופות בתחילת שנות האלפיים). שני אלופי העבר אמונים על פיתוח האופנועים, כאשר מדובר עוד על תכניות עתידיות לפתח קבוצות מרוצים.

אין פרטים כרגע על הדגמים שיפותחו, אם-כי הציפייה היא שבאנדורו יהיה מגוון כלים מרמת דו-שימושיים 'רכים' ועד לאנדורו מקצועיים – כמו מקביליהם האירופאים. אלו בהחלט חדשות מפתיעות ומעניינות, ואנו נמשיך לעדכן עם התקדמות הפרויקט וככל שיתבררו פרטים נוספים.

איוון סרוונטס (מימין) וריקי קרמייקל
איוון סרבנטס (מימין) וריקי קרמייקל

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Ducati 851 Strada 89 1

נוסטלגיה: דוקאטי 851 ו-888

ה-851 היה אופנוע הקצה של דוקאטי בשנות ה-80, והוא הוחלף בהצלחה על ידי ה-888; מנוע וי-טווין מתקדם, הרבה אדום, והצלחה גדולה במסלולים

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן