דף הבית / חדשות / אינדיאן חושפים מנוע חדש בנפח 1,800 סמ"ק
Indiam-new-1800cc-008

אינדיאן חושפים מנוע חדש בנפח 1,800 סמ"ק

באינדיאן מתגאים במנוע חדש בנפח 1,800 סמ"ק - החזק ביותר שלהם אי-פעם - וחושפים את כל הפרטים עליו

באינדיאן חושפים מנוע חדש בנפח 1,800 סמ"ק, שמפיק 120 כ"ס ויורכב בשלב ראשון בבאגר החדש שלהם – הצ'לנג'ר. 

המנוע החדש של אינדיאן - בנפח 1,800 סמ"ק
המנוע החדש של אינדיאן – בנפח 1,800 סמ"ק

החברה הוותיקה – כפי שהיא מציינת על המנוע החדש עם שנת ההקמה ב-1901 – חושפת את כל הפרטים על מנוע חדש מפיתוחה שנקרא PowerPlus, שהוא הומאז' לאינדיאן פאוורפלוס שיוצר בין השנים 1924-1916. נפח מנוע הווי-טווין מקורר הנוזל הוא 1,769 סמ"ק בדיוק, והוא יספק 120 כ"ס ב-5,500 סל"ד ולא פחות מ-18 קג"מ ב-3,800 סל"ד. בין הצילינדרים יש זווית של 60°, ומערכת התזמון מורכבת מגל-זיזים עילי וארבעה שסתומים לצילינדר.

המנוע מצויד בתיבת הילוכים בת שש מהירויות, ובהן הילוך שאותו מכנה אינדיאן אוברדרייב אמיתי – כלומר כזה שבו הגלגל האחורי מסתובב לאט יותר מהמנוע. הקו האדום יופיע ב-6,500 סל"ד. מערכת ניהול המנוע תספק שלושה מצבי רכיבה לבחירת הרוכב ויהיה סיוע למצמד.

בשלב ראשון המנוע יופיע באינדיאן צ'לנג'ר הצפוי לצאת ב-2020, שהוא באגר עם פיירינג מובנה. פרטי האופנוע החדש טרם פורסמו, וכמובן שנמשיך לעדכן.

המנוע החדש מצטרף ל-3 מנועים קיימים של אינדיאן: הסקאוט בנפח 1,133 סמ"ק, הצ'יף בנפח 1,811 סמ"ק וה-FTR1200 בנפח 1,203 סמ"ק.

Indiam-new-1800cc-009

Indiam-new-1800cc-002

Indiam-new-1800cc-011

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

25KB998Rimini_LF

חדש מבימוטה: KB998 רימיני לכביש

בבימוטה מציגים את ה-KB998 רימיני - גרסת ההומולוגציה החוקית לכביש של של ה-KB998 עם שלדה ומכלולים מבימוטה ומנוע שמגיע מהקוואסאקי ZX-10RR

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן