אינדיאן האמריקאית הודיעה על שיפור והרחבת ליין האופנועים הכבדים (Heavyweight) שלה, תוספת של מנוע חדש בנפח 1,901 סמ"ק ומערכת מידע חדשה.

נתחיל עם המנוע החדש – Thunder Stroke 116. המנוע בנפח 116 אינצ'ים מעוקבים, שהם 1,901 סמ"ק – הגדול ביותר שאינדיאן הציעו עד כה – בתצורת וי-טווין ומקורר אוויר. נתון ההספק לא נמסר, אבל כן נתון המומנט, שעומד על לא פחות מ-17.4 קג"מ. המנוע יושתל בדגמי ספרינגפילד דארק הורס, צ'יף ורואדמאסטר, ויחליף את המנוע הקודם בנפח 1,811 סמ"ק.
באינדיאן גם ציינו את שדרוגה של מערכת השליטה (Ride Command) המגיעה במסך מגע 7″ שניתן לתפעול עם כפפה. לשנת 2020 יש מעבד מהיר וחזק יותר, ומידע על מזג אוויר ותנועה.

באינדיאן מציינים את השיפורים והשינויים לדגמי 2020 ובראשם הרואדמאסטר דארק הורס (Roadmaster Dark Horse) שמקבל עדכונים בפיירינג, בתיקי הצד, גלגל קדמי 19″ חדש ומושב ארוך יותר. דגם הספרינגפילד דארק הורס (Springfield Dark Horse), שהוצג כמהדורה מוגבלת בשנה שעברה, מקבל גם כן שיפורי תיקים ואוכפים, כמו גם הצ'יפטיין עלית (Chieftain Elite), שבנוסף מקבל מערכת סטריאו משודרגת.
אינדיאן הוא אחד ממותגי האופנועים הוותיקים. הוא הוקם ב-1901 בארה"ב, בעיירה ספרינגפילד שבמסצו'סטס, ובמשך יותר מ-40 שנים ייצר אופנועים שונים ומכר בהצלחה, וגם השתתף וזכה במרוצים רבים כמו ה-TT של האי-מאן או תחרויות מהירויות באגמי המלח של בונוויל, במקביל למתחרה שלו מבית – הארלי-דיווידסון. אינדיאן גם היה מותג האופנועים הגדול ביותר בעולם, אי-שם לפני כמאה שנים. ב-1953 החברה פשטה את הרגל, ומאז במשך כמעט 60 שנים היו ניסיונות שונים ומשונים להחיות את המותג – ללא הצלחה. ב-2011 נכנסה לתמונה פולאריס, המייצרת טרקטורונים ורכבי שטח קלים. פולאריס רכשה את זכויות המותג אינדיאן, ומיד החלה בייצור אופנועים חדשים – בתחילה עם המנוע אותו רכשה מהבעלים הקודמים, וב-2014 אינדיאן כבר החלה לרוץ עם צמד מנועים חדשים – של הסקאוט בנפח 1,133 סמ"ק (69 אינצ'ים מעוקבים), ושל הצ'יף הגדול בנפח 1,811 סמ"ק וכאמור עכשיו – הגדול ביותר בנפח 1,901 סמ"ק.


