דף הבית / חדשות / הונדה: הוויז'ן 110 מתעדכן קלות ל-2025
25YM Honda Vision 110

הונדה: הוויז'ן 110 מתעדכן קלות ל-2025

בהונדה מעדכנים קלות לשנת 2025 את הוויז'ן 110 עם התאמת המנוע לתקנות יורו 5+ העדכניות ועוד קצת נגיעות מודרניות

בהונדה הציגו את הוויז'ן 110 לשנת 2021 עם מנוע גדול מעט בנפח, שלדה קלה יותר, עיצוב מעט שונה ומערכת הנעה ופתיחה ללא מפתח. לשנת 2025 הוא מקבל רענון קטן.

ההונדה ויז'ן, הקטנוע גדול הגלגלים (16″ מלפנים ו-14″ מאחור), התחדש לשנת 2021 עם מנוע שגדל בנפח מ-108 סמ"ק ל-109.5 סמ"ק והתאמה לתקנות פליטת המזהמים של אז. נתוני המנוע מקורר האוויר נשארו זהים לקודמו ועמדו על 8.7 כ"ס ו-0.92 קג"מ, כשלטענת הונדה הוא אמור היה להיות חסכוני יותר – עד 54.5 ק"מ/ל'. מערכת דימום המנוע בעמידה נשארת מהדגם הקודם.

25YM Honda Vision 110
25YM Honda Vision 110

השלדה לפני 4 שנים חודשה, קלה יותר ב-2 ק"ג לעומת הדגם הקודם, מה שהביא את המשקל המלא ל-100 ק"ג. לוויז'ן התווסף גם מפתח קרבה, הפועל גם על מנעול הכיסא ותא האחסון שמתחתיו, והוצג לוח שעונים LCD חדש.

לשנת 2025 השינויים מינוריים וכוללים התאמת המנוע לתקנות יורו 5+ המחמירות יותר, כשנתוני מנוע הארבע פעימות לא נפגעו. לוויז'ן 110 נוסף גם שקע USB לטעינת הסלולר ועוד שני צבעים לבחירת הלקוח. עם מעל ל-105 אלף יחידות שנמכרו מאז הצגתו רק באירופה אין להונדה הרבה צורך לשנות אותו באופן משמעותי.

ההונדה ויז'ן 110 נמכר כיום ב-16 אלף ש"ח, כאשר מחירה של גרסת 2025 טרם פורסם, אך הוא לא צפוי לשינוי משמעותי.

25YM Honda Vision 110
25YM Honda Vision 110
25YM Honda Vision 110
25YM Honda Vision 110

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Triumph-Tiger-Sport-660-Test-005

טריומף: אירוע רכיבות מבחן וימי מכירות מיוחדים

טריומף תקיים אירוע בן יומיים מרוכזים של רכיבות מבחן על כל הדגמים החדשים, כולל תנאי רכישה מיוחדים על כלל הדגמים, באולם התצוגה המרכזי בתל-אביב ב-21-20 במרץ

2 תגובות

  1. Avatar

    היום כבר באופניים חשמליים ואפילו באופניים רגילים יש דיסקים, אבל פה ב16 אלף החליטו לחסוך עליכם.
    העיקר העיצוב השתנה!

  2. Avatar
    תגובה לדוד

    מדובר בקטנוע זריז, ואפקטיבי, עיקר הבלימה מתבצעת עם הבלם הקדמי. תוף מאחור מוזיל עלויות. זה WINWIN
    גם באופניים הגנריות זה ככה.
    השידרוגים זה לצורכי שווק, ולמי שמוכן לשלם על פוזה.
    רק לפני שאתה משלם על פוזה, בוא, אין שום פוזה באופניים או בקטנועים. בוא, גם לא כשהתיוג הוא "קטנוע מנהלים" כולם יודעים שהרוכב הוא אינסטלטור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן