הונדה חושפת בתערוכת טוקיו את סדרת ה-X המחודשת – הכוללת את ה-VFR1200X קרוסתורר, ה-NC750X ואת ה-CB500X. שנה אחרי שה-VFR800X קרוסראנר מקבל סדרת עדכונים, כעת גם שאר האדוונצ'רים של הונדה מקבלים כמה שדרוגים.
נתחיל בקרוסתורר הגדול בנפח 1200, שלשנת 2016 מקבל מגן רוח חדש שמתכוונן עם יד אחת תוך כדי נסיעה, וכן תוכנה חדשה לניהול תיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים DCT הכוללת 3 מצבי S חדשים ב-3 רמות, כולל ניטור לעליות וירידות. פרט לכך הקרוסתורר מותאם לתקנות יורו 4, ויש סכמות צביעה חדשות.
ה-NC750X, אחד מרבי המכר באירופה, מקבל גם הוא משקף חדש, גבוה יותר ב-7 ס"מ, פנסי LED מלפנים ומאחור, תוכנה חדשה למחשב ניהול תיבת ההילוכים עם 3 מצבי S כמו בקרוסתורר, שסתום חדש ומודרני יותר למזלג הקדמי, תא מטען גדול יותר (22 ל' במקום 21 ל'), מערכת פליטה חדשה וקטנה יותר, וכן מתיחת פנים שמקרבת אותו בעיצוב לשאר דגמי ה-X של הונדה.
הדגם האחרון שמקבל עדכון הוא ה-CB500X, שמקבל השנה משקף גבוה ב-100 מ"מ, פנסי LED, כיוון עומס קפיץ לטלסקופים, ידית בלם מתכווננת, ושיפור במנגנון העברת ההילוכים.
דגמים נוספים הונדה צפויה להציג בתערוכת מילאנו בעוד כשלושה שבועות.
אם הCB500X שווה את התיקון ותיבת ההילוכים לא תהיה קשה ונוראית, יש מצב שאחזור ואקנה אחד כזה.