ה-KB998 הוא אופנוע הסופרבייק החדש של בימוטה עם שלדה ומכלולים איטלקיים ומנוע שמגיע מהקוואסאקי ZX-10RR.
בחודש אפריל השנה פרסמנו כי בימוטה מקימים קבוצת מרוצים חדשה שתשתף פעולה ותחליף הלכה למעשה את קבוצת קוואסאקי באליפות הסופרבייק העולמית בעונת 2025. בימוטה לא זרים לעולם המרוצים, שכן החברה זכתה באליפות העולם בגרנד-פרי בקטגוריית ה-350 סמ"ק בעונת 1980 עם ה-YB3 כפול הפעימות והצילינדרים, וגם ב-7 ניצחונות באליפות הסופרבייק העולמית בעונתה הראשונה ב-1988 ובניצחון עם אנטוני גוברט (שהלך לעולמו בתחילת השנה) וה-SB8R בשנת 2000.
בעונת 2025 תחזור בימוטה לאליפות הסופרבייק העולמית עם קבוצה שנקראת ‘Bimota by Kawasaki Racing Team’, ותשתף פעולה עם בעלי הבית מקוואסאקי, שכזכור רכשו בסוף שנת 2019 מחצית ממניות בימוטה. לא רק משאבים יחלקו שם, אלא גם המנוע בשלמותו יגיע מה-ZX-10RR המוצלח של הירוקים, וגם אנשי צוות בכירים שיפעילו את הקבוצה החדשה.
השלדה של ה-KB998 היא פרי פיתוח בימוטה ונראית בתמונות שונה לגמרי משלדות האלומיניום המסורתיות, כשיש כמובן את הכנפונים ההכרחיים. הבולמים מתוצרת שוואה (כמו בקוואסאקי) והבלמים מברמבו. בימוטה ייכנסו עם שני רוכבים: אלכס לאוס ואקסל באסני.
קבוצת המרוצים של קוואסאקי חוותה שנים מוצלחות, עם שש אליפויות עולם רצופות עם ג'ונתן ראיי (2020-2015). אבל בארבע השנים האחרונות הם הפסידו לימאהה, פעמיים לדוקאטי, והעונה לב.מ.וו (שרושמת עם טופראק ראזגאטליגלו את האליפות הראשונה שלה). היפנים החליטו להוריד מיקוד מהאליפות ולחלק את המשאבים עם התקציב של בימוטה, למרות שעדיין תהיה קבוצה רשמית של 'Puccetti Kawasaki' עם גארט גרלוף האמריקאי, שמגיע מב.מ.וו.