עופר-אבניר, יבואנית סוזוקי לישראל, מודיעה על הגעתו ארצה של ה-DL1000 ויסטרום בגרסת X. גרסה זו מצוידת בחישוקי שפיצים במקום החישוקים היצוקים של הגרסה הרגילה, והיא בעלת אוריינטציית שטח מעט גבוהה יותר. נציין שחישוקי השפיצים הם מסוג טיובלס ללא פנימית.

הוויסטרום 1000 X יושב על הפלטפורמה העדכנית ביותר של הוויסטרום 1000, והוא כולל את מערכת ה-MTBS של סוזוקי, שמצדה כוללת מערכת בקרת אחיזה ב-3 מצבים, ABS מודרני להטיה, וכן מערכת למדידת אינרציה IMU ב-5 צירים. בגרסה האחרונה של הוויסטרום 1000 גם שופרו המושב ומשקף הרוח – בדיוק הנקודות עליהן הצבענו במבחן הדרכים שביצענו לגרסה הקודמת של האדוונצ'ר-תורר הגדול של סוזוקי.
מחירו של ה-DL1000XT ויסטרום נקבע על 88,957 ש"ח – בדיוק כמו הגרסה הרגילה של הוויסטרום.
לא ברור העניין. אם סוזוקי רוצים לאפשר לרדת עם הויסטרום לשטח הם צריכים לשים לו מתלים מתאימים. כרגע מרווח הגחון שלו הוא בערך כמו של פרארי, והחלפת הגלגלים היא חסרת טעם.