דף הבית / חדשות / חדש בארץ: דוקאטי מולטיסטראדה V4 של 2025
09 - MY25_DUCATI_MULTISTRADA_V4_PIKES_PEAK_UC692360_High

חדש בארץ: דוקאטי מולטיסטראדה V4 של 2025

הדוקאטי מולטיסטראדה V4 החדש לשנת 2025 מגיע לישראל לאחר מתיחת פנים עיצובית, אלקטרוניקה משודרגת ועדכונים נוספים; המחירים החל מ-167 אלף ש"ח ועד 257 אלף ש"ח לפייקס פיק

ליגל אופנועים, יבואנית אופנועי דוקאטי לישראל, מודיעה על הגעתו לישראל של המולטיסטראדה V4 בשלוש גרסאות, לאחר שקיבל רענון מסיבי לשנת 2025 עם מתיחת פנים עיצובית, עדכוני אלקטרוניקה ושינויים נוספים.

המולטיסטראדה V4 המצליח של דוקאטי הוצג בנובמבר 2020 והגיע אלינו מעט אחרי (המבחן המלא בקישור). האדוונצ'ר פריומיום הוא הדור הרביעי של משפחת המולטיסטראדה הוותיקה של דוקאטי, כשלראשונה בדוקאטי יש שימוש במנוע V4 חדש לגמרי וללא מערכת דזמו לשסתומים. מאז הצגתו הדגם מככב בראש רשימת הדגמים הנמכרים של החברה מבולוניה.

דוקאטי מולטיסטראדה V4 דגם 2025
דוקאטי מולטיסטראדה V4 דגם 2025

לקראת שנת 2022 המולטיסטראדה עבר עדכון קל שכלל עדכוני אלקטרוניקה לבולמים החשמליים הסמי-אקטיביים המאפשרים להוריד את הגובה באופן אוטומטי. גרסאות נוספות במשפחה הן הפייקס פיק הספורטיבי יותר עם חישוקים במידות ספורטיביות, בולמים חשמליים סמי-אקטיביים ספורטיביים, בלמים מתקדמים, שלדה עם גיאומטריה שונה, קרבון, והרבה אלקטרוניקה, ה-V4 ראלי עם יותר יכולות תיור ויותר יכולות שטח, הגרנד טור עם אבזור נוסף לאחסון, נראות ונוחות, וה-RS כגרסת קצה ספורטיבית של המולטיסטראדה V4 עם מנוע הפניגאלה V4, משקל נמוך, אלקטרוניקת סופרבייק ותג מחיר של מעל ל-300 אלף ש"ח בישראל.

לשנת 2025 המולטיסטראדה V4 קיבל עדכון נוסף שמתחיל בעיצוב חזית רענן ואגרסיבי יותר, שגם מתחבר לעיצוב של הפניגאלה V4 החדש. הפנסים עצמם שופרו, עיצוב המפלט חדש, ויש אפשרות לבחור בין שלוש צביעות וגרפיקה שונות. יחידת האלקטרוניקה שודרגה גם היא ומוסיפה התראה חדשה נגד התנגשות ומערכת DVO (ר"ת Ducati Vehicle Observer) שמשתמשת ב-70 חיישנים ומשפרת את החדות של הבקרות השונות, כמו לדוגמת ה-ABS להטיה, בקרת האחיזה להטיה ועוד. מערכת ניהול המנוע מקבלת מצב חמישי – גשם – אשר מגביל את הספק המנוע ל-114 כ"ס. מצב האנדורו כויל מחדש בגרסת 2025. התווספה גם האפשרות לבחור בין 3 דרגות בבקרת בלימת המנוע.

מנוע ה-V4 גרנטוריזמו נשאר כמעט ללא שינוי. הנפח עומד על 1,158 סמ"ק, והוא מפיק 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד ו-12.7 קג"מ ב-8,750 סל"ד. לשנת 2025 הוא מקבל את עדכוני יורו 5+ המתחייבים, ותצרוכת הדלק שופרה בכ-6%, כאשר גם הצילינדרים האחוריים מתנתקים כשהעומס על המנוע נמוך.

07 - MY25_DUCATI_MULTISTRADA_V4S_UC692355_High

השלדה והבולמים זהים, למעט חיבור גבוה במ"מ אחד של הזרוע האחורית לשלדה, על-מנת למתן את שקיעת הגלגל האחורי בעומס גבוה. ניתן לכייל עוד יותר את עומס הקפיץ בבולם האחורי, וכסטנדרט בשתי הגרסאות יש את מערכת ה-'Minimum Preload' (מינימום עומס קפיץ) – המאפשרת להנמיך את גובה המושב במהירויות נמוכות ובעמידה, זאת על-מנת להוריד את מרכז הכובד בכדי לאפשר לרוכב יותר בטחון ולהקל על הנחת רגל בכביש או בשטח במצב עמידה.

במקביל הוצגה גם גרסת הפייקס פיק – שגם מגיעה לישראל – שקיבלה את אותם השינויים של הגרסאות ה'רגילות'. זאת מוגדרת כגרסת הספורט של המוליטסטראדה V4. לפייקס פיק חישוקים במידות ספורטיביות, בולמים חשמליים סמי-אקטיביים ספורטיביים, בלמים מתקדמים, שלדה עם גיאומטריה שונה, קרבון, ואף יותר אלקטרוניקה.

לפייקס פיק, שהוצגה בשנת 2021, חישוקי 17″ וצמיגי כביש ספורטיביים של פירלי מדגם דיאבלו רוסו IV במידות 120/70 מלפנים ו-190/55 מאחור. הם מורכבים על חישוקי אלומיניום מבית מרקזיני הקלים ב-2.7 ק"ג. הזרוע אחורית בפייקס פיק היא חד-צידית, מערכת הבלמים היא של ברמבו מדגם M50 Stylema עם דיסקים קדמיים בקוטר 330 מ"מ (10 מ"מ יותר מהדגם הרגיל). הבולמים הם סמי-אקטיביים חשמליים של אוהלינס עם מזלג הפוך כמובן בקוטר 48 מ"מ ובולם TTX36 מאחור. שניהם בעלי מהלך גלגל של 170 מ"מ. בסיס הגלגלים גדל ל-1,595 מ"מ (לעומת 1,567 מ"מ), זווית ההיגוי קטנה יותר, הכידון נמוך וצר יותר ורגליות הרוכב ממוקמות גבוה ואחורה לעומת הגרסה הרגילה – הכל על מנת למקם את הרוכב בתנוחה קרבית יותר. המשקל עומד על 214 ק"ג (לעומת 218 ק"ג).

המחירים:

  • דוקאטי מולטיסטראדה V4 – מחיר 166,590 ש"ח
  • דוקאטי מולטיסטראדה V4S – מחיר 199,590 ש"ח
  • דוקאטי מולטיסטראדה V4 פייקס פיק – מחיר 256,590 ש"ח
דוקאטי מולטיסטראדה V4 פייקס פיק
דוקאטי מולטיסטראדה V4 פייקס פיק

02 - MY25_DUCATI_MULTISTRADA_V4S_UC692352_High

05 - MY25_DUCATI_MULTISTRADA_V4_PIKES_PEAK_UC692358_High

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Royal Enfield Guerrilla 450_Brava Blue(2)_190724101555

חדש בארץ: רויאל אנפילד גרילה 450

הגרילה 450 החדש של רויאל אנפילד, שמרחיב את משפחת ה-450 החדשה ונכנס כגרסת הבסיס בתצורת רודסטר לכביש המבוססת על ההימליאן, הגיע לישראל; המחיר: מ-33 אלף ש"ח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן