מטרו מוטור, יבואנית סאן-יאנג לישראל, מודיעה על הגעתו ארצה של ה-MAXSYM TL500 – המקסי-סקוטר הראשון של סאן-יאנג שעליו רכבנו בהשקה העולמית שנערכה בחודש אוקטובר בפורטוגל.
המקסים TL500 תוקף את קטגוריית המקסי-סקוטרים מלמטה, והוא מציע מנוע טווין מקבילי – לראשונה מסאן-יאנג – בנפח 465 סמ"ק, המפיק 41 כ"ס ו-4.3 קג"מ, בעל 8 שסתומים, קירור נוזל ומערכת הזרקת דלק. המבנה הוא כשל מקסי-סקוטרים מודרניים – כלומר שלדת יהלום ממסבך משולשי פלדה כשהמנוע ויחידת הווריאטור ממוקמי במרכז השלדה. הזרוע האחורית מגיעה עם בולם יחיד בעל מערת מנופים, וההינע הסופי מתבצע בעזרת שרשרת הינע. מלפנים ישנם צמד משולשי היגוי, מזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ, וצמד קליפרים רדיאליים. יש כמובן מערכת ABS, אולם אין מערכת בקרת אחיזה. מבחינת אבזור, המקסים TL500 מציע תא מטען המכיל 2 קסדות, מסך TFT צבעוני, שקע USB 2.0 ורגלית צד שמפעילה אוטומטית את בלם החניה.
מחירו של הסאן-יאנג מקסים TL500 נקבע בישראל על 49,985 ש"ח 'על הכביש' כולל אגרות. המכירה תיפתח בשישי הקרוב, 31.1.20, בכל סניפי מטרו מוטור.
שנת 2020 בלי בקרת אחיזה, גאונות לשמה. חבל…
שובר שוק אמיתי!
מעניין איך יתנהג במשך הזמן אם כי סאן יאנג יודעים את העבודה.
כמעט חצי! מהמחיר של הtmax מטורף!
הוא לא בר השוואה ולא אמור להתחרות בטי מקס, אפילו לא ב AK ובטח לא מתקרב ל XADV,
ולכן לא רלוונטי שהוא עולה חצי. זה עוד דרג ביניים בין הקטנועים הסטנדרטיים כדוגמת ימאהה 400 או דאון טאון 350 ובין הבכירים שעולים וגם נותנים הרבה יותר, יש פה חלוקה לתת של תת נישה.
מי שחשוב לו קטנוע שקצת נותן בראש (דגש על קצת) ולא בא לו לשלם 80 אלף או שיש לו בעיה עם תדמית מסוימת זה נותן פתרון, זה עדיין סאן יאנג , ו-50 אלף לסאן יאנג, גם אם יש לו חרטום מחודד ושרשרת.. צריך לחשוב על זה פעמיים. קשה לי לראות למה לא לשלם עוד 9 אלף ולקחת AK.
אין מקום לארגז כלים בין הרגליים.
לא קונה.
מעניין מאוד. מחכה לראות מבחן מצולם שלכם.
בהחלט אופציה..
מהי עלות ומרווח טיפולים….
לדעתי סופר חשוב.
הוא חלש לעומת ה TMAX וה AK550 ולכן הוא בכלל לא בר השוואה להם ,לטעמי מתומחר קצת גבוה ב 5000 אלף.
הקימקו עדיף בהרבה .. אם כי יותר יקר.
בכל מקרה הSYM מתומחר בשמיים , כרגיל במטרו גוזרים חתיכת קופון.
צריך להמכר ב 10 אלף פחות בשקט.
זה לא קטנוע של 50 אלף שקל , זה קטנוע שלא עובר את ה 39,999 שקל.
צריך נסיעת מיבחן להחלטה. מה עדיף TL או מקסים 600. לא ברור לי מדוע מעדיפים ימאהה 300/400 על TL