הקימקו B&W הגיע לישראל על מנת לנסות להדיח מראשות טבלת המכירות את ההונדה CH250 שכולם קנו. עם מחיר נמוך יותר הוא הצליח לעניין את השוק הפרטי ואת שוק השליחים.
Bet&Win, כלומר 'המר וזכה' – זה מה שקימקו ניסו לעשות עם קטנוע המנהלים החדש שהגיע לישראל בתחילת שנות ה-2000. לזמנו זה היה קטנוע מנהלים מודרני עם מנוע ארבע פעימות בנפח 250 סמ"ק, ששכן גם באחיו – הגרנד-דינק 250. על הכוונת של ה-B&W היה ההונדה CH250, הקטנוע ששלט בשוק הקטנועים הגדולים בישראל בשנות ה-90. למעשה ה-CH היה כל כך דומיננטי ששאר הקטנועים האחרים פשוט לא נמכרו או נמנעו מלהגיע לישראל.
ה-B&W התהדר בעיצוב מודרני יותר מההונדה ששורשיה הלכו אחורה לשנת 1985, הציע צמד בלמי דיסק, מיכל דלק בנפח 10.5 ליטר ותצוגה דיגיטלית ללוח השעונים לתחושת ה'מנהלים'. המשקל עמד על 158 ק"ג כבדים, עם הספק של מעט פחות מ-20 כ"ס. הוואריאטור כויל לתגובות מהירות וכך היה – הקימקו השאיר אבק להונדה הקל יותר ולשאר מתחריו.
השליחים נהנו מאוד מהיכולות הספורטיביות מחישוקי ה-12, המתלים הקשוחים ומושב הבטון שלו. הלקוחות הפרטיים קצת פחות. לתחילת שנות ה-2000 קטנוע חזק, מהיר, ללא נפח מטען ראוי לשמו ולא נוח בעליל, במחיר של פחות מ-20,000 ש"ח, עשה את העבודה. עם השנים הלקוחות הבינו שיש גבול, ומלך המכירות החדש ירד במספרים ובגובה ופינה מקום לקטנועי מנהלים מודרניים יותר, כפי אנו מכירים כיום.