קוואסאקי מכוונת לרוכבים הצעירים בעלי רישיון נהיגה A2 (באירופה A1): אחרי ההצלחה הגדולה של סדרת אופנועי ה-A1 שלה, כעת קוואסאקי מציגה צמד דגמים הפונים לנערים בני 16 – הנינג'ה 125 וה-Z125 – שניהם על פלטפורמה משותפת עם מנוע 125 סמ"ק.
צמד הדגמים – הנינג'ה הספורטיבי וה-Z הנייקד – יושבים כאמור על פלטפורמה זהה. המנוע חדש לחלוטין, סינגל 4 פעימות בנפח 125 סמ"ק עם צמד גלי זיזים ומערכת הזרקת דלק, והוא מפיק כ-15 כ"ס (11 קילוואט) ב-10,000 סל"ד ו-1.2 קג"מ ב-7,700 סל"ד. השלדה עשויה מפלדה, ומכלוליה פשוטים למדי – בהתאם לסגמנט. כך למשל יש בולמים קדמיים בקוטר 37 מ"מ ובולם אחורי עם כיוון עומס קפיץ. מיכל הדלק בן 11 ליטרים, וגובה המושב 785 מ"מ בנינג'ה ו-815 מ"מ ב-Z. המשקלים המלאים – 148 ק"ג ו-146 ק"ג בהתאמה, והצמיגים במידות 100//80 ו-130/70 על חישוקי "17. מערכת ABS מגיעה כסטנדרט.
דגש מיוחד נתנו בקוואסאקי לעיצוב, בדיוק כמו באחים הגדולים יותר במשפחה. ה-Z125 מעוצב ברוח סדרת ה-Z הגדולה, ואילו הנינג'ה שואב את ההשראה לעיצובו ממשפחת הנינג'ה – החל מה-400 החדש ועד ה-ZX-10R.
צמד הדגמים צפויים להגיע ארצה, אך מחיריהם טרם פורסמו.
אבל עכשיו נהייה חור בקטגוריית ה 250 סמ"ק כי הם הפסיקו לייצר את ה נינגה והזי 250 sl.
ונראה שהם השאילו את כל החלקים של ה 125 מה 250 שלהם.