דף הבית / חדשות / ק.ט.מ משיקה בישראל את ה-890SMT החדש
509905_MY23 KTM 890 SMT_Static_Road_Legel_Bike_Static

ק.ט.מ משיקה בישראל את ה-890SMT החדש

ד.ל.ב מוטוספורט משיקה בישראל את הק.ט.מ 890SMT החדש המתבסס על פלטפורמת דגמי ה-890, עם חישוקי "17 ו-105 כ"ס; המחיר: 100 אלף ש"ח

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועי ק.ט.מ לישראל, משיקה בישראל את ה-890SMT החדש – גרסת הספורט-תיור על-בסיס פלטפורמת משפחת ה-890, עם חישוקי "17 ועם אלקטרוניקה מלאה.

ה-SMT ׁׁ(ר"ת סופרמוטו טורינג) של ק.ט.מ הוצג כמעין היפרמוטו-תיור מגודל בשנת 2008. למקורי היה מנוע וי-טווין 990 סמ"ק עם 115 כ"ס ו-9.8 קג"מ, וכן מהלכי מתלה ארוכים למדי. הפלטפורמה הייתה ה-990SM שקיבל פיירינג קדמי. הוא נמכר גם בישראל במספרים קטנים יחסית וייצורו הופסק בשנת 2013.

מכונת הפיתולים החדשה של ק.ט.מ
מכונת הפיתולים החדשה של ק.ט.מ

ב-890SMT החדש, שמחזיר את השם SMT לייצור, המנוע נלקח מהמדף – כלומר טווין מקבילי שנמצא גם בגרסאות ה-890 אדוונצ'ר והדיוק עם הספק של 105 כ"ס (אדוונצ'ר) ועד 121 כ"ס (דיוק). פה נבחר קצה הסקאלה התחתון של ההספק – 105 כ"ס ב-8,000 סל"ד ו-10 קג"מ. בולמי ה-WP מספקים מהלך של 180 מ"מ, וזאת באמצעות מזלג הפוך APEX מלפנים בקוטר 43 מ"מ ובולם WP APEX יחיד מאחור, שניהם עם יכולות כיוונון מלאות. הזרוע האחורית חדשה וארוכה יותר, ונועדה גם להעביר משקל לחלקו הקדמי של ה-890SMT. לטובת נושא זה גם מגיע מיכל הדלק החדש, בנפח 15.8 ליטר, שממקם את הרוכב קדימה יותר מה-890 אדוונצ'ר, וגם מושב שטוח.

יש כמובן חישוקי "17 לטובת יכולות הכביש, עם צמיגי מישלין PowerGP במידות 120/70 מלפנים ו-180/55 מאחור.יש בלמי ברמבו עם צמד דיסקים קדמיים בקוטר 320 מ"מ עם קליפרים רדיאליים בעלי 4 בוכנות, ודיסק אחורי יחיד בקוטר 260 מ"מ. מערכת ה-ABS נועדה גם להטיות, ויש מצב סופרמוטו שמאפשר להיכנס לפנייה בהחלקה. המשקל ללא דלק עומד על 194 ק"ג.

חבילת האלקטרוניקה כוללת מצערות חשמליות עם 3 מצבים, ומצב מסלול נוסף אופציונלי (בתשלום) המאפשר לכוון את תגובת המצערת ואת בקרת האחיזה ב-10 שלבים – בדומה למצב 'ראלי' ב-890 אדוונצ'ר. יש גם מסך TFT צבעוני בגודל 5″ המתממשק לסלולר, וכן פנסי LED היקפיים. בתוספת תשלום ניתן להוסיף בקרת החלקה (MSR), קוויקשיפטר דו-כיווני, בקרת שיוט וידיות מחוממות.

העיצוב ממשיך את השפה העיצובית של ק.ט.מ ושל משפחת דגמי ה-890, כאשר בניגוד לגרסאות המבחן שנראו בשנים האחרונות יש כאן כנף קדמית גבוהה וחצי נמוכה. יש גם משקף קטן וכהה.

מחירו של הק.ט.מ 890SMT נקבע על 99,990 ש"ח.

509829_MY23 KTM 890 SMT_90-Right_Studio

509842_MY23 KTM 890 SMT_TFT-Dashboard-SPORT-Mode_Studio

509837_MY23 KTM 890 SMT_90-Left-Stripped_Studio

509834_MY23 KTM 890 SMT_ 45 Degrees Left-Rear_Studio

509843_MY23 KTM 890 SMT_Front-end_Studio

509912_MY23 KTM 890 SMT_Static_Road_Legel_Bike_Static

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

MX-OMG-02

חדש במוטוקרוס: גביע ישראל 2025

צ'אמפ פקטורי של זיו כרמי מכריזים על הקמת אליפות מוטוקרוס חדשה בת שישה סבבים - גביע ישראל במוטוקרוס 2025; כל הסבבים יתקיימו במסלול בפרדס חנה

3 תגובות

  1. Avatar
    קול-בי קריינות ודיבוב

    במיוחד אני אוהב את הדברים בתוספת תשלום. :)
    נראה אחל'ה כלי.
    אמיר, תתחדש ותיהנה!

  2. Avatar

    לא מבין… המעצב של הפיאט מולטיפלה לא אמור להיות בכלא ?!

  3. Avatar

    מה שקורה כשמחלקת השיווק מגדירה מוצר שעיקר תפקידו לא לפגוע במוצרים אחרים – לא קיבל את המיכל הגדול והמשקף הגבוה (דהיינו לא ממש תיור)
    לא קיבל את ההספק הגבוה

    ומתומחר גבוה סתם

    מעניין כמה יימכרו

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן