היום (שלישי) בשעה 18:00 שעון ישראל תשיק ק.ט.מ את ה-890 דיוק R החדש בשידור חי.
הנציג החדש למשפחת דגמי הדיוק הענפה, הק.ט.מ 890 דיוק R החדש, נחשף בתערוכת מילאנו האחרונה שהתקיימה בחודש נובמבר האחרון. היום (שלישי), במקום השקה לעיתונות העולמית, שאינה אפשרית לקיום בשל נגיף הקורונה, ייחשף הסופר-סקלפל החדש בשידור חי בערוץ היוטיוב של ק.ט.מ (לחצו כאן לערוץ), בשעה 18:00 שעון ישראל. תגידו שאנחנו שלחנו אתכם.
מנוע ה-LC8c של ה-790 דיוק גדל בנפחו השנה ל-890 סמ"ק לעומת ה-799 סמ"ק של גרסת המקור. ההספק מטפס גם הוא ל-121 כ"ס ב-9,250 סל"ד, והמומנט המקסימלי עומד על 10 קג"מ ב-7,750 סל"ד. גם יחס הדחיסה גדל במנוע החדש, מ-12.7:1 ב-790 ל-13.5:1 כאן.
בק.ט.מ מציידים את ה-890 דיוק R הקרבי במערכת מתלים מתכווננת באופן מלא של WP מדגם APEX, עם מהלכים זהים ל-790 שעומדים על 140 ו-150 מ"מ, וכן במערכת בלמים של ברמבו עם קליפרים רדיאליים מונובלוק מדגם Stylema החדשני והקרבי, ודיסקים בקוטר 320 מ"מ לעומת 300 מ"מ ב-790 דיוק. השלדה, אגב, גם היא שונה בין הדגמים.
העיצוב נשען על זה של ה-790 דיוק, אולם סכימת הצביעה חדשה וקרבית יותר, וגם השלדה נצבעה בכתום – כמו כל סדרת ה-R של ק.ט.מ. גובה המושב מטפס מ-825 מ"מ ל-834 מ"מ, והמשקל הכללי יורד מ-169 ל-166 ק"ג.
מבחינת אלקטרוניקה ובקרות, ה-890 דיוק R מקבל את כל מה שיש ב-790 דיוק, כלומר בקרת אחיזה, ABS להטיה, פנסי LED, מסך TFT, אופציה לקוויקשיפטר דו-כיווני, וכן 3 מצבי ניהול מנוע ואופנוע.
הללויה .. 🤘🏻
כגודל הציפיות גודל האכזבות. לתומי חשבתי, ונראה שעוד כמה כמוני, שהשידור יהיה מלווה במסיבת עיתונאים. סרטון של 5 דקות, לזה חיכינו??? קייטיאם, נכשלתם, יכולתם לעשות מזה בונבוניירה.