דף הבית / חדשות / ב.מ.וו וחברת הרמקולים מרשל ישתפו פעולה
bmw-motorrad-and-marshall

ב.מ.וו וחברת הרמקולים מרשל ישתפו פעולה

ב.מ.וו מודיעה על שיתוף פעולה עם חברת הרמקולים הבריטית מרשל, שבמסגרתו יוטמעו הרמקולים של מרשל בדגמי ב.מ.וו - ובעיקר בדגמי הקלאסי / רטרו

ב.מ.וו מכריזה על שיתוף פעולה עם חברת הרמקולים הבריטית Marshall, שבמסגרתו יוטמעו רמקולים של החברה בדגמים שונים של ב.מ.וו, ובעיקר בדגמי רטרו / קלאסי.

מרשל היא חברה בריטית המייצרת מזה כ-60 שנה מערכות הגברה בעיקר לתעשיית המוזיקה, כשההתמחות של החברה לאורך השנים התמקדה במערכות הגברה לגיטרות חשמליות. לפני כעשור התרחבה החברה גם לתחום הרמקולים למערכות אודיו וכן לאוזניות לחובבי מוזיקה.

כעת מודיעים בב.מ.וו על שיתוף פעולה חדש עם מרשל, כשהרמקולים של החברה יוטמעו באופנועי ב.מ.וו – בעיקר בדגמי הרטרו / קלאסי, כשהכוונה היא לדגמי ה-R18, וספציפית לשתי גרסאות חדשות שייחשפו בקרוב. בב.מ.וו מוסרים שפרי ראשון של שיתוף הפעולה הזה ייחשף כבר בסוף החודש הזה – ב-29.7.21.

נזכיר כי חלק מדגמי התיור הגדולים של ב.מ.וו, כמו למשל האופנועים של סדרת ה-K1600 וכן ה-R1200RT / R1250RT, מגיעים עם מערכות שמע מתקדמות הכוללות רמקולים היקפיים באיכות גבוהה ומערכות להגברה אוטומטית של עוצמת השמע כאשר מהירות הרכיבה עולה. נמשיך כמובן לעדכן.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן