רויאל אנפילד תציג השנה את הגרסה החדשה של ההימליאן, שעולה בנפח ותצויד – לראשונה ברויאל אנפילד – עם מנוע מקורר נוזל.
הגרסה הנוכחית של האדוונצ'ר הקטן של רויאל אנפילד, עם חישוק קדמי בקוטר 21″ ו-17″ מאחור, הוצגה בשנת 2017 ומגיעה עם מנוע סינגל מקורר אוויר ושמן בנפח 411 סמ"ק שמספק 24.5 כ"ס ב-6,500 סל"ד ו-3.26 קג"מ ב-4,250 סל"ד. לשנת 2021 היו מספר עדכונים קלים ובכללם פנס קדמי מעט שונה ומשקף רוכב גבוה יותר. הוא זוכה לפופולריות מסוימת בישראל, עם טיולי מועדון שכוללים גם גיחות לשטח.
לשנת 2024 יציגו ברויאל אנפילד את הגרסה החדשה, שגדלה בנפחה ל-450 סמ"ק ותגיע לראשונה עם מנוע מקורר נוזל ומוזרק דלק. ההספק המשוער יעלה בצורה משמעותית ל-40 כ"ס. המזלג הקונבנציונאלי נטול אפשרויות הכיוונון ישודרג למזלג הפוך, אך לא ברור כרגע מה קוטרו. מהלכי הגלגלים מלפנים ומאחור צפויים להיות 200 מ"מ. מבחינת אלקטרוניקה יהיה להימליאן פנסי LED היקפיים, לוח שעונים אלקטרוני וחיבור ל-USB.
ברויאל אנפילד יחשפו את ההימליאן 450 החדש בתערוכת מילאנו הקרובה, כלומר בתחילת חודש נובמבר. נמשיך לעדכן.
אצלכם שם במערכת יש מי שמתבלבל בין חשמל לאלקטרוניקה.
באנפילד אין אלקטרוניקה.
הספק 40 זה נחמד, סוף סוף משהו שלא רק שוקל טונה אלא מתנהג מהתאם למשקל.
עכשיו נשאר ליראות מה יהיה תג המחיר?
לדעתי יש אופנועים טובים ממנו בהרבה, כל הקונספט של לקחת טכנולוגיה מלפני מאה שנה…
אופנועי עולם שלישי, ולמתג אותם "רטרו על הביוקר"
אפססס, בוא, זה לא באמת עובד.