ה-675SR-R הוא אופנוע הספורט החדש של CFMOTO בקטגוריית הנפח הבינוני.
ה-ה-675SR-R החדש עדיין לא הוצג רשמית, אבל התמונות והנתונים כן יצאו מ-CFMOTO ומציירים תמונה ברורה על המתמודד החדש בקטגוריית אופנועי הספורט בנפח בינוני שהיא קטגוריה מלאה, פופולרית ומכובדת אשר כוללת את הימאהה R7, ההונדה CBR650R, הקוואסאקי נינג'ה 650, האפריליה RS660, הטריומף דייטונה 660 והסוזוקי GSX-8R.
מול התחרות, ה-CFMOTO מציע מנוע טריפל (שלושה צילינדרים) בנפח של 674 סמ"ק. המנוע הוא למעשה גרסה מוגדלת של מנועי הטווין מקבילי בנפח 450 סמ"ק שקיימים ב-450SR, 450NK ו-450MT. ההספק הרשמי עומד על 94 כ"ס ב-10,250 סל"ד, שמאפשרים כמובן גם הצגת גרסת A1 מוגבלת הספק. נתון המומנט עומד על 7.13 קג"מ ב-8,250 סל"ד. יש מצערות חשמליות שמאפשרות קוויקשיפטר מקורי, מספר מצבי מנוע ובקרת אחיזה רב שלבית. ב-CFMOTO מציינים את משקל המנוע, שיחד עם תיבת ההילוכים שוקל 54 ק"ג, ולטענתם מהווים משקל נמוך יותר מאשר מתחרה הטריפל בדמותו של הטריומף, ומגיעים למשקל מלא של 195 ק"ג עם מיכל דלק של 15 ליטרים.
השלדה עשויה מפלדה, כשהזרוע האחורית מאלומיניום. בולמי הקאיאבה (KYB) מאפשרים כיוונון כשהמזלג ההפוך מלפנים הוא בקוטר 41 מ"מ. יש חישוקי 17″ עם צמיגים במידות 120/70 מלפנים ו-180/55 מאחור. מערכת הבלימה מספקת שני דיסקים בקוטר 300 מ"מ מלפנים עם קליפרים של J.Juan ודיסק יחיד של 240 מ"מ מאחור. יש כמובן ABS. בסיס הגלגלים נמדד ב-1,400 מ"מ.
מבחינת אלקטרוניקה יש צג TFT, פנסי LED וכאמור בקרת אחיזה רב-שלבית. המחיר לא ידוע בשלב זה, אך הוא צפוי להיות הנמוך בקטגוריה, כלומר פחות מ-60 אלף ש"ח, אם התמחור לישראל יישאר כמו שהוא.
ה-CFMOTO 675SR-R טרם הוצג רשמית, אך זה צפוי לקרות לקראת חודש נובמבר הקרוב.
יפיוף. תודה לסינים שעוזרים לנו להוריד מחירים. כי זה כבר נהייה מוגזם!