יחד עם הברוטאלה שהתעדכן לשנת 2020 הציגו ב-MV אגוסטה במילאנו גרסה נוספת לנייקדפלצת שלהם – RUSH 1000.
הראש 1000 לוקח את מכלולי הקצה של הברוטאלה 1000 – מנוע ארבעת הצילינדרים בנפח 998 סמ"ק ו-208 כ"ס, השלדה, בולמי אוהלינס TTX36 מאחור ו-NIX30 מלפנים, וכמובן בלמי ברמבו בקוטר 320 מ"מ. עד כאן כבר ראינו ופגשנו אצל MV אגוסטה.
הסיפור ב-RUSH 1000 הוא העיצוב. שימו לב לחיפויי הקרבון שעוטפים את השלדה והרדיאטור, לרביעיית אגזוזי SC-Project, לזרוע האחורית החד-צדית, לחיפוי האווירודינמי של הגלגל האחורי וליחידת התאורה הקדמית שמעניקה לברוטאלה אופי אחר לגמרי. בקרת האחיזה מגיעה עם שמונה מצבי בקרה לעזרת הרוכב, ואילו המנוע מציע ארבעה מצבי שליטה: ספורט, גשם, מסלול ואישי.
אין טעם לשאול על המחיר, משום שהוא צפוי להיות גבוה מאחיו לסגמנט – כלומר הרבה מעל 30,000 יורו.
כמה שמכונה יכולה להיות יפה מדהים!