הטוארג 660 ראלי של אפריליה מיועד לתת מענה טוב יותר לרכיבת שטח אגרסיבית – עם מכלולים טובים וחזקים יותר, מיגון איכותי ופחות משקל.
האפריליה טוארג 660 הוא גרסת האדוונצ'ר-ראלי שמיועדת לתת מענה לרוכבים שרוצים גם לרדת לשטח. הוא הוצג בשנת 2022 וסיפק יכולות שטח מרשימות לצד נוחות ופונקציונליות יום-יומית בכביש. באפריליה לא מסתפקים בכך ומציגים בתערוכת מילאנו גרסה עוד יותר מכוונת לשטח, שמוסיפה את השם 'ראלי' לדגם ומהווה גרסה חוקית לכביש של האופנוע שניצח את ראלי אקו אפריקה.
מנוע הטווין מקבילי בנפח 660 סמ"ק, שבנוי על בסיס הטכנולוגיה של מנוע ה-V4 של אפריליה עם סידור א-סימטרי של 270° בין פיני גל הארכובה, לא משתנה. הוא נשאר עם 80 כ"ס ב-9,250 סל"ד ו-7.35 קג"מ ב-6,500 סל"ד. במעבר לעדכון המנוע לטובת יורו 5+ גופי המצערת גדלים מ-48 מ"מ ל-52 מ"מ. גרסת הראלי מוסיפה מערכת פליטה של SC Project עם מפלט מטיטניום שמפחית מהמשקל הכללי 5 ק"ג ובכך מוריד את נתון המשקל המלא ל-199 ק"ג.
גרסת הראלי מעבה את חבילת המיגון עם מגן גחון מסיבי יותר, מגני ידיים חזקים יותר, מוביל שרשרת איכותי, ויש גם מושב גבוה ב-20 מ"מ, כידון גבוה יותר, כנף קדמית גבוהה לטובת פינוי יעיל יותר של בוץ, חישוקים קלים וחזקים יותר לטובת השטח (שמאבדים את הטיובלס ודורשים שימוש בפנימית), וצמיגים עם פרופיל קרבי יותר. הבולמים של קאיאבה נשארים עם 240 מ"מ מהלך גלגל בשני הצדדים, אבל הקפיץ חזק יותר ופחות פרוגרסיבי.
האפריליה טוארג 660 ראלי יימכר כמובן במקביל ל-660 הרגיל, וייבדל גם בצבעים שונים. המחיר צפוי להיות גבוה יותר, כאשר בשלב זה עדיין אין מידע על ההפרש וגם אם הוא יגיע בכלל לישראל.