עופר-אבניר, יבואנית אופנועי CFMOTO לישראל, מודיעה על הגעתו של ה-450MT החדש לארץ עם כשהוא נכנס לסגמנט האדוונצ'ר-שטח הפופולרי.
חברת CFMOTO הציגה בתערוכת מילאנו האחרונה את גרסת ה-450 במשפחת ה-MT שבסגמנט האדוונצ'ר, כאשר מדובר כאן על אדוונצ'ר עם נתונים שיאפשרו לרדת גם לשטח, עם חישוקי 21″ ו-18″, בולמים ארוכי מהלך ומשקל יבש של 175 ק"ג.
המנוע הוא טווין מקבילי בנפח 450 סמ"ק, עם השיטה שמפרידה את פיני גל הארכובה ב-270° לטובת החספוס הנחמד. ההספק עומד על 44 כ"ס ב־8,500 סל"ד והמומנט על 4.4 קג"מ ב-6,250 סל"ד.
מבחינת מכלולים נמצא כאן כאמור חישוק 21″ מלפנים עם צמיג במידת 90/90 ו-18″ מאחור עם 140/70. המזלג ההפוך של קאיאבה בקוטר 41 מ"מ, כאשר הבולמים הקדמיים והאחוריים ניתנים לכיוונון מלא ומספקים מהלך גלגלים של 200 מ"מ. את גובה חיבור הבולם האחורי ניתן לשנות בעזרת שתי נקודות מיקום על הלינקג', ובכך להנמיך אותו לטובת רוכבים מאותגרי גובה. הבלמים של J.Juan בנויים מדיסק יחיד בקוטר 320 מ"מ מלפנים ודיסק אחורי בקוטר 240 מ"מ, עם ABS של בוש הניתן לניתוק. גובה המושב הוא 820 מ"מ (עם אופציה למושב מונמך של 800 מ"מ), מרווח הגחון עומד על 220 מ"מ, מיכל הדלק מכיל 17.5 ליטר והמשקל היבש עומד על 175 ק"ג.
על ה-450MT נמצא בקרת אחיזה הניתנת לניתוק, ABS שאפשר לנתק מהגלגל האחורי, צג TFT בגודל 5″ עם קישורית לסלולר, שקע USB לטעינה ופנסי LED היקפיים. העיצוב הוא של סדנת קיסקה (Kiska), סדנת הבית של ק.ט.מ, ובמציאות הוא נראה קרבי וקשוח ומכוון שטח.
אנחנו כבר התרשמנו ממנו בהשקה העולמית בפיליפינים וגם ביומיים אינטנסיביים פה בישראל. בקרוב נעלה את הרשמים שלנו מכבישי ומשטחי ישראל, אבל כבר עכשיו ניתן להגיד כי ב-CFMOTO מנסים להנגיש בחזרה את תחום האדוונצ'ר שמתפתח ליותר נפח, יותר כוח, יותר משקל ויותר אלקטרוניקה. כאן המטרה היא הפוכה – להוסיף רק את מה שצריך ולאפשר יכולות שטח גבוהות בלי לשלם מחיר על כך בכביש.
מחירו של ה-CFMOTO 450MT נקבע על 39,980 ש"ח, כאשר המחיר כולל מיגון מיכל דלק וגחון.