דף הבית / חדשות / סוזוקי: גרסה מיוחדת ל-GSX-S1000 החדש
Suzuki-GSX-S1000-SERT-2022-003

סוזוקי: גרסה מיוחדת ל-GSX-S1000 החדש

סוזוקי יציעו בצרפת גרסה מיוחדת של ה-GSX-S1000 החדש לכבוד זכייה באליפות העולם במרוצי סיבולת

לציון האליפות של קבוצת סוזוקי – הכוללת את הרוכבים סילבן ג'ינטולי, גרג בלאק וחוויאר סימון – באליפות ה-EWC במרוצי סיבולת (על-גבי GSX-R1000), מציעים בסוזוקי-צרפת גרסה מיוחדת של הג'יקסס החדש. 

ההבדל בין הגרסה הרגילה של ה-GSX-S1000 לבין הגרסה המיוחדת הוא רק בצבעים. לציון הזכייה מציעים בסוזוקי צרפת את גרסת הצבע השחורה עם מדבקות אדומות-כחולות, לוגו של ספונסרים, וכן חישוקים שחורים עם מדבקות כחולות. זאת לציון זכייתה של קבוצת יושימורה SERT מוטול באליפות העולם במרוצי סיבולת.

סוזוקי GSX-S1000 SERT
סוזוקי GSX-S1000 SERT

ה-GSX-S1000, או בקיצור ג'יקסס 1000, הוצג במקור בשנת 2014, והוא נציג הסופר-נייקד של סוזוקי לקטגוריה החמה הזו. בשנת 2018 הוא עודכן, ובחודש אפריל השנה הציגו בסוזוקי את הגרסה החדשה ביותר.

מנוע הארבעה צילינדרים בשורה בנפח 999 סמ"ק מותאם כנדרש לתקנות יורו 5 העדכניות לפליטת מזהמים. המנוע המחודש מגיע עם שסתומים חדשים עם פרופיל שונה ומובילי שסתומים שונים, גל-זיזים חדש, מערכת הזרקה חדשה ותיבת אוויר שונה. ראש המנוע מתקרר על-ידי זרימת אוויר נוספת שתורמת להתנעה הקרה ויעילות משופרת. ההספק עולה ב-2 כ"ס ל-152 כוחות סוס ב-11,000 סל"ד (עלייה של 1,000 סל"ד לעומת הדגם הקודם). נתון המומנט עומד על 10.8 קג"מ ב-9,250 סל"ד, שהוא דומה לנתון הקודם אך מגיע ב-250 סל"ד מוקדם יותר. על-פי סוזוקי, טווח המומנט מתפרש על קשת סל"ד רחבה יותר, כלומר הוא גמיש יותר בדגם הנוכחי. יש גם מצמד מחליק למניעת נעילת גלגל אחורי בהורדת הילוכים אגרסיבית. המשקל המלא עומד על 214 ק"ג.

מבחינת אלקטרוניקה יש את מערכת ה-SIRS (ר"ת Suzuki Intelligent Ride System) עם שלושה מצבי רכיבה, בקרת אחיזה בחמישה שלבים וקוויקשיפטר. בסוזוקי בחרו לא לשלב יחידת מדידה אינרציאלית (IMU), ולכן אין ABS להטיה או בקרת אחיזה להטיה. בנוסף, הצג הוא מסוג LCD מחודש ולא TFT.

יש כיול מחודש לבולמים – קאיאבה הפוכים מלפנים בקוטר 43 מ"מ מתכווננים במלואם, ובולם האחורי מאותה התוצרת. הכידון רחב יותר, המושב חדש ונוח יותר, ומיכל הדלק מקבל 2 ליטרים נוספים לנפחו ועומד על 19 ליטרים בסך הכל. העיצוב אגרסיבי יותר עם פנס LED קדמי כפול וחדש, וכנפונים מובנים בפלסטיקת הצד.

Suzuki-GSX-S1000-SERT-2022-001

Suzuki-GSX-S1000-SERT-2022-004

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

KTM-890-ADV-Test-028

חדש בארץ: גרסת A1 לק.ט.מ 890 אדוונצ'ר

הק.ט.מ 890 אדוונצ'ר מקבל גרסת L עם 95 כ"ס, שאותה ניתן להגביל ל-47.6 כ"ס לבעלי רישיון נהיגה A1, ובהמשך אף להסיר את ההגבלה - בניהול המנוע וברישיון הרכב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן