דף הבית / חדשות / קלן: ה-K1600GT של ב.מ.וו מקבל הילוך אחורי
k1600gt-001

קלן: ה-K1600GT של ב.מ.וו מקבל הילוך אחורי

ספינת התיור של ב.מ.וו מקבלת הילוך אחורי, התאמה ליורו 4, ועוד כמה נגיעות עיצוביות

ספינת התיור של ב.מ.וו, ה-K1600GT, מקבלת מספר עדכונים לשנת 2016.

המנוע – 6 צילינדרים בשורה בנפח 1,649 סמ"ק, עדיין מפיק 160 כ"ס ו-17.8 קג"מ, אבל כעת הוא גם עומד בתקנות יורו 4 – אולי הסיבה העיקרית לשדרוגו.

ב.מ.וו K1600GT - הילוך אחורי
ב.מ.וו K1600GT – הילוך אחורי

מה שחדש זה הילוך אחורי, רוורס, שכמו בהונדה גולדווינג – פועל על-ידי שילוב של המתנע החשמלי לתמסורת אחורית. כלומר בשילוב הילוך אחורי, לחיצה על המתנע החשמלי תגלגל את האופנוע בעדינות אחורנית. כשהאופנוע שוקל כמעט 320 ק"ג – הילוך אחורי מחויב המציאות.

פרט לכך יש גם עדכוני אלקטרוניקה – מעתה ה-GT יגיע כסטנדרט עם מערכת המתלים האלקטרונית הסמי-אקטיבית של ב.מ.וו – Dynamic ESA, וגם עם קוויקשיפטר לשני הכיוונים, בנוסף לכל המערכות שכבר קיימות – ויש שפע מהן.

ה-K1600GT מקבל גם מתיחת פנים קלה, שעל-פי ב.מ.וו מיועדת לשפר את האווירודינמיות שלו, וגם לוח השעונים מקבל רענון קטן.

לאירופאים שבינינו, מעתה ניתן להזמין את ה-K1600GT עם מערכת קריאת החירום החדשה של ב.מ.וו.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 47, רוכב על אופנועים 31 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

MY25_PANIGALE_V2S_DINAMICHE _12__UC719966_Mid

חדש בארץ: דוקאטי פניגאלה V2

הדוקאטי פניגאלה V2 של 2025 - אופנוע ספורט חדש עם מנוע חדש הקל יותר ב-15 ק"ג מהדגם היוצא וממלא תפקיד כפול - הגיע ארצה בשתי גרסאות; המחיר: החל מ-130 אלף ש"ח

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן