רייחו מציגה בתערוכת מילאנו 2022 שני אופנועים חדשים, כשלראשונה החברה נכנסת לעולם האנדורו החשמלי עם אופנוע שבנוי על-בסיס ה-MR המוכר, וכן אדוונצ'ר עם מנוע טווין מקבילי בנפח 500 סמ"ק.
ברייחו מציגים התקדמות משמעותית, עם שני האופנועים החדשים שמוצגים כעת בתערוכת מילאנו 2022. אופנועי האנדורו של רייחו מסדרת MR מבוססים על אופנועי האנדורו של גאס גאס טרום הרכישה על-ידי ק.ט.מ, לאחר שרייחו רכשה את כל פס הייצור והטכנולוגיה של אופנועי גאס גאס מהדור הקודם. על בסיס ה-MR מציגים ברייחו את הגרסה החשמלית – ה-eMR.
כרגיל, אין את כל הנתונים, אך ממה שידוע מדובר על מנוע בהספק של 60 קילווואט (כ-80 כ"ס), עם קירור אוויר לסוללות. טווח הרכיבה המקסימלי המוצהר הוא 100 ק"מ – אך זה תלוי כמובן בסגנון הרכיבה. זמן הטעינה המלא עומד על 3 שעות. המשקל גבוה יותר בגלל הסוללות ועומד על 120 ק"ג – כ-15 ק"ג יותר מגרסת הבנזין. שאר המכלולים מוכרים מליין האנדורו, כמו השלדה הראשית שעשויה מפלדת כרומולי, שלדת זנב מאלומיניום, זרוע אחורית מאלומיניום עם מנגנון לינקים, בולמים של קאיאבה עם כיוונים מלאים, משולשים מכורסמים, מערכת בלימה של ניסין עם דיסקים של NG, חישוקי EXCEL וצמיגי מישלין ייעודיים לאנדורו.
האופנוע השני מכניס את רייחו לקטגוריה חשובה וכלכלית – האדוונצ'ר 500 לג'נד (Aventura 500 Legend). העיצוב בהשראת ההונדה אפריקה טווין, כאשר המנוע הוא טווין מקבילי בנפח 500 סמ"ק, מקורר נוזל. ברייחו לא מספקים נתונים נוספים על המנוע, ושאר הנתונים מסתכמים בשלדת פלדה, חישוק 21″ מלפנים עם צמיג במידה 90/90 וחישוק אחורי בקוטר 18″ אחורי עם צמיג במידה 150/70. בסיס הגלגלים נמדד ב-1,440 מ"מ, גובה המושב על 820 מ"מ, והמשקל היבש על 190 ק"ג. ברייחו מדברים על צמד מיכלי דלק – הראשי בנפח של 20 ליטרים ואחד נוסף מאחור עם 19 ליטרים – לסך של 39 ליטרים שיכולים על הנייר לספק טווח רכיבה של מעל ל-700 ק"מ.
הרייחו אדוונצ'ר 500 לג'נד צפוי להגיע לייצור במהלך שנת 2023, ולהיות משווק באירופה עם מחיר משוער של כ-8,000 יורו.
If it looks like an Africa Twin, swims like an Africa Twin, and quacks like an Africa Twin, then it probably is an Africa Twin