הסקאוט, גרסת הכניסה הוותיקה של אינדיאן למשפחת הקרוזרים, מקבלת דור חדש לשנת 2024 עם חמש גרסאות שונות, שלוש רמות אבזור, ומעל ל-100 אביזרים להתאמה אישית.
הסקאוט הפופולרי של אינדיאן הוצג לפני 103 שנים (ולכבוד זה יצאו בשנת המאה שתי גרסאות מיוחדות) מהיצרנית האמריקאית הראשונה אשר נוסדה בשנת 1901. לאחר ציון עשור של הדור הנוכחי, לשנת 2024 מציגים באינדיאן דור חדש לגמרי שמוצג כרגע בחמש גרסאות, כאשר לכל אחת מהן 3 רמות אבזור (הגרסה השישית, הסקאוט בובר Sixty – גרסת הכניסה עם עם מנוע של 999 סמ"ק, 78 כ"ס, מוטיב שחור ומחיר נגיש, תוצג בהמשך): סקאוט בובר, ספורט סקאוט, סקאוט קלאסיק, סופר סקאוט ו-101 סקאוט.
מנוע הווי-טווין מקורר הנוזל בנפח 1,133 סמ"ק המפיק כ-100 כ"ס ו-10 קג"מ שהיה עד כה, מופרש בכבוד החוצה ובמקומו מגיע וי-טווין עם 60° בין הצילינדרים, בנפח של 1,250 סמ"ק ועם התאמה נדרשת ליורו 5+ החדש. באינדיאן קוראים לו ‘SpeedPlus 1250’, כאשר ההספק עלה ועומד על 110 כ"ס והמומנט על 11.2 קג"מ. יש מערכת הזרקת דלק אלקטרונית ושישה הילוכים. כל הגרסאות חולקות את המנוע הזה.
לסקאוט שלדת צינורות מפלדה חדשה, קלה יותר ומכוילת להתנהגות טובה יותר. גובה המושב נמוך מאוד ועומד על 680 מ"מ. שלוש רמות האבזור מחולקות לסטנדרט הכולל ABS, פנסי LED היקפיים ולוח שעונים מינימליסטי עם מד דלק. השלב הבא הוא לימיטד שמוסיף בקרת אחיזה ובקרת שיוט, שלושה מצבי רכיבה (ספורט, סטנדרט ושיוט) המשנים את רגישות המצערת, ושקע USB. מעל כולם יש את הלימטד +טק (Limited +Tech) עם מסך מגע TFT וקישורית לסלולר, מערכת ניווט של פנייה רודפת פנייה (turn-by-turn), מפתח קרבה ומערכת איתור. בנוסף יש מעל 100 אביזרים לקאסטומיזציה, הניתנים לבחירה מקטלוג השיפורים.
הסקאוט בובר מוגדר כבסיסי מכולם עם מגני בוץ קצוצים ומושחרים, מושב יחיד, חישוקי 16″ עם חישורים, צמיגי פירלי MT60RS ומשקל של 237 ק"ג. הספורט סקאוט מגיע עם משקף רוח קטן ומושחר עם מסיכת חזית, כידון גבוה יותר, צמיגי מצלר Cruisetec, חישוק 19″ מלפנים ומשקל של 237 ק"ג. הסקאוט קלאסיק עם חישוקי שפיצים וצמיגי פירלי Night Dragon, ותוספות כרום בעיצוב ביחד עם מגני בוץ (כנפיים) ארוכים יותר. הסופר סקאוט מיועד לרכיבת תיור ומגיע עם משקף רוח גבוה, תיקי אוכף רכים, משענת למורכב, חישוקי שפיצים וצמיגי פירלי MT60RS. גרסת ה-101 סקאוט משחזרת את הגרסה שנקראה כך בשנת 1928 עם חישוקי 5 חישורים בעיצוב מיוחד, צמיגי מצלר Cruisetec, בולמים עם הידראוליקה משודרגת ומזלג הפוך עם אפשרויות כיול. יש דיסק קדמי כפול עם קליפרים של ברמבו, חישוק 19″ מלפנים, מושב יחיד, משקל של 240 ק"ג וצבעים ייחודיים לגרסה הזו.
האינדיאן סקאוט החדש צפוי להגיע לישראל על שלל גרסאותיו לקראת הקיץ. מחירים טרם נמסרו, אך להערכתנו הם צפויים להיות יקרים יותר משל הדור היוצא.