אינדיאן, חברת האופנועים האמריקאית הוותיקה, מציגה את הצ'לנג'ר – באגר חדש שמגיע עם המנוע החדש והחזק ביותר שאי-פעם הורכב באופנועיה.
קודם כל נציג את המנוע, שקיבל את הכבוד והוצג מספר ימים לפני האופנוע עצמו, ונקרא PowerPlus – לכבוד האינדיאן פאוורפלוס שיוצר בין השנים 1924-1916. נפח מנוע הווי-טווין מקורר הנוזל הוא 1,769.8 סמ"ק בדיוק (שהם 108 אינצ'ים מעוקבים), והוא יספק 122 כ"ס ב-5,500 סל"ד ולא פחות מ-18 קג"מ ב-3,800 סל"ד. בין שני הצילינדרים יש זווית של 60°, מערכת התזמון מורכבת מגל-זיזים עילי וארבעה שסתומים לצילינדר, והקו האדום יופיע ב-6,500 סל"ד
המנוע מצויד בתיבת הילוכים בת שש מהירויות, ובהן הילוך שאותו מכנה אינדיאן 'אוברדרייב אמיתי' – כלומר כזה שבו מערכת ההינע מסתובבת לאט יותר מהמנוע. מערכת ניהול המנוע תספק שלושה מצבי רכיבה לבחירת הרוכב – סטנדרטי, גשם וספורט – שישנו בהתאם את בקרת האחיזה, ויהיה גם סיוע למצמד.
הצ'לנג'ר מגיע עם בקרת שיוט, פנסי LED היקפיים, מפתח קרבה, ותיקי אוכף בנפח כולל של 68 ליטרים. עוד מציינים באינדיאן את הפיירינג הקדמי עם המשקף המתכוונן, את שלדת האלומיניום החדשה והקלה ובולם הפוקס האחורי והמתכוונן שנותן קשיחות ויציבות.
את הבטיחות מייצגת יחידת ה-IMU של בוש, שעליה הולבשו מערכות כמו ABS לפניות יחד עם בקרת אחיזה בקו ישר ובפניות (רק בגרסאות הבכירות). את הטכנולוגיה מייצג מסך בגודל 7″ שעושה הכל ומתחבר לטלפון – אינדיאן RideCommand בשפתם.
כנהוג באינדיאן, הצ'לנג'ר יגיע בשלוש תצורות: גרסת הבסיס, דארק הורס המושחר כולו ולימיטד, עם צבעים לבחירה והרבה כרום. שני האחרונים יגיעו כאמור עם מערכת הבקרה ובטיחות המלאה.
כרגע לא פורסמו מועדי הגעה או מחירים בישראל – נעדכן ברגע שיתפרסמו.
הביאו בכוונה כפיל של ג'קס טלר לצילומים של אינדיאן?
הדבר היחידי הוותיק באינדיאן זה השם. החבה מתה וקמה לתחיה כמה פעמים תחת שם המותג ובגלגול האחרון הבעלות היא פולריס הקנדית מ- 2011
בטח הורס, את הנוף….
מעניין לראות איך מתלבשים מעצבי האופנוע הזה.