ללא הודעה רשמית מצד אינדיאן, ה-FTR1200, גרסת הפלאט-טראק של החברה האמריקאית, לא ממשיכה לשנת 2025 ויורדת למעשה מפס הייצור.
ה-FTR1200 נבנה בהשראת ה-FTR750 – אופנוע הפלאט-טראק של אינדיאן, שהחל מחשיפתו ב-2016 שלט באליפות הפלאט-טראק האמריקאית. ב-2018 נחשף ה-FTR1200, ובשנת 2021 הוא קיבל עדכון ראשון והתרחב לארבע גרסאות הנבדלות בחישוקים, בארגונומיה ובאבזור. ממש לקראת סוף שנת 2022 הוצג עדכון נוסף, שמתברר כאחרון בסדרה.
האינדיאן FTR מסיים את דרכו עם ארבע גרסאות – כולן עם חישוקי 17″ מלפנים ומאחור ועם חישוקים יצוקים (למעט הראלי). הגרסה הבסיסית בהיצע (FTR1200) מגיעה עם האופציה לכוון את הבולמים. גרסת הספורט (החליפה את ה-S) מוסיפה פלטת מספר, חרב תחתונה וכיסוי למושב האחורי. בנוסף, לחבילת האלקטרוניקה בקרת שיוט, בקרת אחיזה בהטיה ובקרת ווילי. גרסת הקרבון כוללת בולמים מתכווננים באופן מלא מבית אוהלינס, כולל בולם אחורי בעל מיכל גז חיצוני – כולם מוזהבים. הקרבון מגיע עם כנף קדמית, חופת פנס קדמי, כיסוי מיכל דלק הכולל את כיתוב הדגם, כיסוי מושב אחורי – כולם מקרבון, וכן צמד דודים של אקרפוביץ' עם גימור שחור מט. ה-FTR ראלי בקצה מגיע עם חישוקי שפיצים בקוטר 19″ מלפנים ו-18″ מאחור ועם צמיגי פירלי סקורפיון ראלי STR קרביים, וכן עם כידון גבוה ב-50 מ"מ שעוזר לתנוחת רכיבה זקופה יותר. יש גם משקף ראלי צנוע, וכן צביעה ייחודית בטיטניום מעושן עם מושב תואם בצבע חום.
כאמור, ולאור נתוני מכירות נמוכים בעולם (ובישראל) החליטו באינדיאן לסיים את דרכו של ה-FTR ולמקד את המשאבים בתחומי הליבה, קרי הקרוזרים הגדולים והבאגרים (כולל אליפות 'King of the Baggers' עם קבוצה מורחבת ב-2025), עם שמועות לא מבוססות של ניסיון כניסה לתחום האדוונצ'רים בעתיד הלא רחוק.