אינדיאן מציגה בתערוכת מילאנו 2022 עדכונים למשפחת אופנועי הפלאט טראק לכביש – ה-FTR – שלמרות שלא חווה הצלחה מסחרית כמו שציפו באינדיאן, ממשיך לשנתו החמישית. בנוסף מציגים באינדיאן את גרסת הצ'לנג'ר עילית במהדורה מוגבלת ל-150 יחידות ברחבי העולם.
ה-FTR1200 נבנה בהשראת ה-FTR750 – אופנוע הפלאט-טראק של אינדיאן, שהחל מחשיפתו ב-2016 שלט באליפות הפלאט-טראק האמריקאית. ב-2018 נחשף ה-FTR1200, ובשנת 2021 הוא קיבל עדכון ראשון והתרחב לארבע גרסאות הנבדלות בחישוקים, בארגונומיה ובאבזור.

לשנת 2023 שלוש גרסאות ה־FTR הבכירות מקבלות מסך מגע עגול בגודל 4″ הכולל את מערכת ה־RIDE COMMAND הכוללת מערכת ניווט מובנית. יש שלושה מצבי רכיבה (ספורט, סטנדרט וגשם), וכן בקרת אחיזה להטיה ומערכת ABS. לכל הגרסאות יש מפלט חדש, עדכון למערכת הבלימה מלפנים, מצמד חדש, ומיקום עילי מעט יותר של לוח השעונים. מנוע הווי-טווין בנפח 1,203 סמ"ק אינו משתנה, ומספק 125 כ"ס (92KW) ב-7,750 סל"ד, ו-11.7 קג"מ ב-6,000 סל"ד. הצילינדר האחורי מתנתק בסל"ד סרק על-מנת להפחית ייצור חום.
האינדיאן FTR ממשיך עם ארבע גרסאות – כולן עם חישוקי 17″ מלפנים ומאחור ועם חישוקים יצוקים (למעט הראלי). הגרסה הבסיסית בהיצע (FTR1200) מגיעה עם האופציה לכוון את הבולמים. גרסת הספורט מחליפה את ה-S ומוסיפה פלטת מספר, חרב תחתונה וכיסוי למושב האחורי. בנוסף, לחבילת האלקטרוניקה בקרת שיוט, בקרת אחיזה בהטיה ובקרת ווילי. גרסת הקרבון כוללת בולמים מתכווננים באופן מלא מבית אוהלינס, כולל בולם אחורי בעל מיכל גז חיצוני – כולם מוזהבים. הקרבון מגיע עם כנף קדמית, חופת פנס קדמי, כיסוי מיכל דלק הכולל את כיתוב הדגם, כיסוי מושב אחורי – כולם מקרבון, וכן צמד דודים של אקרפוביץ' עם גימור שחור מט. ה-FTR ראלי מגיע עם חישוקי שפיצים בקוטר 19″ מלפנים ו-18″ מאחור ועם צמיגי פירלי סקורפיון ראלי STR קרביים, וכן עם כידון גבוה ב-50 מ"מ שעוזר לתנוחת רכיבה זקופה יותר. יש גם משקף ראלי צנוע, וכן צביעה ייחודית בטיטניום מעושן עם מושב תואם בצבע חום.
אינדיאן מציגים גם את הצ'לנג'ר עילית – גרסה של הבאגר במהדורה מוגבלת, שמגיע עם המנוע החדש והחזק ביותר שאי-פעם הורכב באופנועים של אינדיאן. לגרסה זו צביעה מיוחדת בכחול ושחור מט עם עיטורים באפור כהה, ותוספות רבות הכוללות גם כיול אלקטרוני לעומס הקפיץ של בולם הפוקס האחורי, ומערכת ניהול מנוע עם שלושה מצבי רכיבה לבחירת הרוכב. יש יחידת IMU של בוש, שעליה הולבשו מערכות כמו ABS להטיה ובקרת אחיזה בקו ישר ולפניות. לשליטה ובקרה יש מסך TFT גדול שעושה הכל ומתחבר לטלפון עם אפליקציית אינדיאן RideCommand. יש בקרת שיוט, פנסי LED היקפיים, ידיות מחוממות ומפתח קרבה.
האינדיאן צ'לנג'ר עילית יגיע לייצור בשנת 2023 כמהדורה מוגבלת ל-150 יחידות ברחבי העולם.





