דף הבית / חדשות / בטא: צמד דגמי RR50 דו-פעימתיים חדשים
RR 50 EN Racing_2

בטא: צמד דגמי RR50 דו-פעימתיים חדשים

בטא מציגה גרסאות אנדורו וסופרמוטו חדשות ל-RR50, עם מנוע 50 סמ"ק שתי פעימות; פונים לדור פוסט-קורונה המחפשים פתרונות תחבורה

בטא מציגים צמד RR50 חדשים המגיעים בגרסאות אנדורו וסופרמוטו ומתאימים באירופה לבני 16.

בבטא פונים לקהל בני הנוער המחפשים אמצעי תחבורה בימי הפוסט-קורונה, כאשר עדיין אמצעי התחבורה הציבורית מצומצמים או מושבתים. לשיטתם, גרסאות ה-RR50 החדשות באות גם להשריש לאותם בני הנוער 'Racing Attitude' – תרבות ספורט בתרגום חופשי – שיגדלו ויתקדמו לגרסאות גדולות נפח אחרות של היצרנית האיטלקית.

בטא RR50 SM ספורט
בטא RR50 SM ספורט

המנוע כאן הוא דו-פעימתי בנפח 49 סמ"ק, העומד בתקנות יורו 5. יש קירור נוזל וערבול שמן אוטומטי (למעט בגרסת הרייסינג), וכן גיר חדש עם שישה הילוכים, אבל אין נתוני הספק. השלדה והמראה מזכירים את דגמי האנדורו הגדולים, ובדגם החדש שלדת הזנב עשויה מפולימר, הזרוע אחורית מעט ארוכה יותר ליציבות משופרת, יש כיול מחודש לבולמים, רגליות רוכב חדשות ופנס LED אחורי. מיכל הדלק מכיל 6.5 ליטר, מערכת הבלימה מורכבת מדיסק קדמי בקוטר 260 מ"מ ואחורי בקוטר 220 מ"מ.

גרסאות האנדורו מגיעות בגרסת אנדורו עם שלדה שחורה, גרפיקה באדום-לבן ומזלג בקוטר 40 מ"מ. יש גרסת אנדורו ספורט עם זרוע אחורית מאלומיניום ושלדה אדומה, וגרסת אנדורו רייסינג המוסיפה מזלג קדמי הפוך בקוטר 41 מ"מ, גרפיקה אדומה, רגליות שחורות בולם אחורי מתכוונן, ללא גל איזון וללא מערבל, ועם רדיאטור כפול. המשקל היבש – 83.5 עד 85 ק"ג.

יש גם שני דגמי סופרמוטו: ספורט עם מזלג קדמי בקוטר 40 מ"מ ושלדה אדומה, וטראק (TRACK) עם מזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ, כידון ללא גשר חיזוק, מפלט אדום, חישוקי אלומיניום מושחרים, רגליות שחורות, שלדה אדומה וגרפיקה ייחודית. המשקל היבש – 85 ק"ג.

ה-RR50 לא צפויים להגיע ארצה, בעיקר בשל ההיעלמות המוחלטת של קטגוריית ה-50 סמ"ק בישראל מאז 1.1.2007 – אז נכנסו לתוקף בישראל דרגות הרישוי האירופאיות A1, A2 ו-A, כשקטגוריית A2 עד 125 סמ"ק חיסלה לחלוטין את קטגוריית ה-50 סמ"ק, שעמדה עד אז על כמחצית מהשוק הדו-גלגלי הישראלי.

RR 50 EN Red

RR 50 EN Sport White

RR 50 EN White

RR 50 SM Track Black

RR 50 SM Track Black_3

RR 50 SM Track White

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

KTM-790-ADV-2024-Test-029

ק.ט.מ מודיעה על הרחבת תקופת האחריות מ-2024

בד.ל.ב מוטוספורט מודיעים על הרחבת תקופת האחריות לדגמי ק.ט.מ הגדולים החל מ-2024, ובמקרים מסוימים אף להכפלתה ל-4 שנים

תגובה אחת

  1. Avatar

    טוב, אופנוע כזה רק מדגיש, או מה שנקרא "מכניס אצבע בעין", לכל תופעת האופניים החשמליים המשודרגים.
    ברור שאופנוע דו פעימתי 50 סמ"ק עדיף על אופניים חשמליים, כשהיתרון הבולט שלו זה לא הביצועים, זאת העובדה הבסיסית שלא צריך הטענה של חמש שעות. אלא שבישראל עם משטר הרישוי וביטוחי החובה, כשלאופניים החשמליים אין חובת ביטוח ורישוי, אז ברור שהאופניים החשמליים בישראל מנצחים בענק. ומי שכבר פחות עושה חשבון לכסף קונה 125 ומעלה.
    במילים אחרות, אפשר לומר שקטגורית '50 סמ"ק' חזרה לישראל בענק דרך האופניים והקורקינטים החשמליים, שמהווים גם היום כ 50% משוק הדו-גלגלי בישראל. עד שזה שוב ימאס על מישהו, ושוב יבטלו לנו את החגיגה.

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן