דף הבית / חדשות / ברמבו: קליפרים חדשים לאופנועים ספורטיביים
Brembo Hypure (1)

ברמבו: קליפרים חדשים לאופנועים ספורטיביים

ברמבו מציגה את ה-Hypure - קליפרים רדיאליים חדשים לאופנועי ספורט - קלים יותר, ביצועיסטים יותר וחסכוניים יותר מההיצע הקיים; יוצגו על אופנוע חדש עוד השנה

יצרנית הבלמים ברמבו מציגה את הדור הבא של הקליפרים הרדיאליים לאופנועים ספורטיביים – Hypure. אלו קליפרים רדיאליים בעלי ביצועים טובים יותר, קלים יותר בכ-10% מההיצע הקיים, וגם אמורים להיות חסכוניים יותר ברפידות בלמים.

ברמבו Hypure
ברמבו Hypure

ברמבו האיטלקית חושפת פרטים ראשונים על ה-Hupure – סט חדש של קליפרים רדיאליים לאופנועים ספורטיביים. על-פי החברה, הקליפרים החדשים קלים יותר בכ-10% מהקליפרים הקיימים (Stylema), קומפקטיים יותר, מספקים ביצועי בלימה טובים יותר וחוסכים ברפידות בגלל מבנה משופר לפין הרפידות ולקפיץ.

ה-Hypure יגיע כסט (קליפר ימין וקליפר שמאל), והוא מיועד לאופנועי ספורט ולאופנועים ספורטיביים, כשהוא צפוי להחליף בהדרגה את ה-Stylema – קליפר הקצה הנוכחי של ברמבו. ה-Hypure קל יותר בכ-10% מה-Stylema, מה שאומר שכל קליפר שוקל פחות מ-900 גרם. הורדת המשקל מהקליפר זה עניין חשוב, מפני שמדובר במשקל בלתי מוקפץ (משקל הנמצא מתחת לקפיצים), כשככל שהמשקל הבלתי מוקפץ נמוך יותר כך העקיבה של הגלגל על-פני הקרקע (וכפועל יוצא האחיזה, היציבות ויכולת שינוי הכיוון) גבוהה יותר. המשקל הנמוך יותר הושג על-ידי שימוש בחומרים איכותיים יותר (אלומיניום), וכן מבנה חדש שמקצץ משקל בלי לפגוע בחוזק המבני.

בברמבו מציינים גם שהקליפרים החדשים יספקו ביצועים טובים יותר עם תחושה טובה יותר בתחילת הבלימה ובסופה, זאת בזכות פין רפידות בעיצוב חדש וכן קפיץ מחזיר חדש. המבנה החדש יאפשר עבודה חלקה יותר, עם פחות חיכוך בין הרפידות לבין הפין המחזיק, בתחילת המהלך ובסופו. כפועל יוצא גם הבלאי לרפידות יהיה נמוך יותר.

ה-Hypure יוצגו לראשונה על אופנוע חדש שייחשף לקראת סוף השנה – קרוב לוודאי אופנוע ספורט של דוקאטי או של ק.ט.מ. בהמשך נמצא את הקליפרים החדשים על יותר ויותר אופנועי ספורט ועל אופנועים ספורטיביים, כשבשנים הקרובות אלו יהיו הקליפרים שיחליפו את ה-Stylema המצוינים. קרוב לוודאי שבהמשך יוצגו גם Hypure R שיחליפו את ה-Stylema R.

Brembo Hypure (4)

Brembo Hypure (3)

Brembo Hypure (5)

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

SCOOTER SFIDA SR4_Studio_9

ווג: ה-SR4 מקבל מערכת רדאר אחורית ל-2025

הווג SR4 - קטנוע בנפח 350 סמ"ק החולק את הפלטפורמה של הב.מ.וו C 400 GT - יגיע לישראל עם מערכת התראת רדאר אחורית; המחיר: 38 אלף ש"ח

תגובה אחת

  1. Avatar
    נפלה לי הלסת

    100 פקינג גרם? 200 לשניהם ביחד?
    כי רציתי להיות בטוח שאני הבנתי נכון מה "הרעש" ו"ההתרגשות".
    זאת התחרות עם הסיניים שמעבירה אותם על דעתם? או מה?
    כי הפעם זה שובר שיאים של מבוכה.

    ואני רק מנסה להבין…
    הקליפרים מהדגם הקודם היו ג'נק?
    כל השנים האלה הם מוכרים לי קליפר מקולקל?
    לא יכלו לסדר את הפין והקפיץ? נזכרו רק עכשיו?
    יש עוד ג'נק על האופנוע RRRR שלי שכדאי לי לדעת ממנו.
    כי אם כבר ג'נק, הסיני עולה חצי.
    תודה

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן