אחרי ק.ט.מ והוסקוורנה, גם מותג גאס גאס של פירר מוביליטי (הבעלים של ק.ט.מ) חושף את דגמי המוטוקרוס פקטורי של 2025 – MC250 ו-MC450 – המקבלים שורה ארוכה של תוספות ושיפורים, כולל את המערכת לשליטה על מאפייני המנוע והבקרות, לניטור מאפייני הרכיבה, ובאמצעותם גם בכיוון מערכת המתלים.
צמד גרסאות הפקטורי מקבלות כאמור שורה ארוכה של תוספות ושיפורים שמקרבים אותם לאופנועי המפעל של המותג. כך למשל יש גרפיקה בהשראת אופנועי המפעל של גאס גאס. הגלגלים הם מסדרת המרוץ של גאס גאס, עם חישוקי EXCEL שחורים שעליהם צמיגי GEOMAX MX34. המשולשים גם הם מסדרת הפקטורי רייסינג, עם 2 אופציות לכיוון היסט (אופסט), ויש גם הולשוט מקורי על הבולם הקדמי לזינוק מהיר. הדיסק הקדמי חצי צף, והוא כולל מגן דיסק, כשמערכות הבלמים והקלאץ' הן של ברמבו. יש גלגל שיניים אחורי שחור ושרשרת הינע מוזהבת, ויש מגן גחון של סדרת הפקטורי. הכידון של PROTAPER בצבע שחור, ויש גריפים אפורים רכים של ODI. פרט לאלה יש מערכת פליטה של FMF מדגם 4.1 RCT מטיטניום.
בשנה שעברה הוטמעה מערכת ה-CUO (ר"ת Connectivity Unit Offroad) – מערכת אלקטרונית חדשה של ק.ט.מ הכוללת יחידת מחשב מרכזית היושבת מאחורי פלטת המספר, מקלט GPS היושב על הכנף הקדמית, ואפליקציה חינמית חדשה לטלפון הנייד המתחברת אל ה-CUO.
דרך האפליקציה ניתן כמובן לקבוע את רמת ההתערבות של בקרת האחיזה, וכן לקבוע את רמת בלימת המנוע, תגובת המצערת ובקרת הזינוק, או להפעיל ולבטל את הקוויקשיפטר. בנוסף, ניתן לבחור באחת מתוך מפות ניהול המנוע המוכנות למסלולים שונים כמו חול, שביל, קרקע קשה, קרקע יבשה או קרקע רטובה.
המערכת מנטרת את נתוני הרכיבה והאופנוע, ומציגה לרוכב את הנתונים – כולל במיקום ספציפי על המסלול. כך למשל, המערכת מציגה את נתוני המהירות במקום ספציפי על המסלול, המהירות המקסימלית והמהירות הממוצעת, נקודות תאוצה ונקודות תאוטה, הקפה אידיאלית (חיבור כל הקטעים הטובים ביותר להקפה אחת תאורטית מהירה ביותר), מצב תיבת ההילוכים, סל"ד מנוע, מצב מצערת, טמפרטורת נוזל קירור, בקרת אחיזה, מפה נבחרת, דופק של הרוכב, תאוצת G על האופנוע ומרחק קפיצה. הרוכב יכול להשתמש בנתונים כדי לשפר נקודות ספציפיות על המסלול או כדי להשוות עם חבר לרכיבה על אותו המסלול.
פיצ'ר מעניין נוסף הוא האפשרות לבצע כיוון בולמים ומתלים על-פי המלצת האפליקציה, המתחשבת בנתוני הרכיבה ובנתוני הרוכב – גובה, משקל וסגנון רכיבה, ברמת הרכיבה של הרוכב – בסיסי, מתקדם או מקצועי, וכן באופי המסלול – חולי, רך, בינוני או קשה.
דגמי המוטוקרוס של גאס גאס, ובכללם גרסאות הפקטורי, נמכרים בישראל ברישוי אפור על-ידי היבואנית עופר-אבניר.