דף הבית / חדשות / גאס גאס חושפת את דגמי 2022
GASGAS_MC250_MC350F_CAHUILLA_CREEK_EMERY_2021_ME3_9590

גאס גאס חושפת את דגמי 2022

בגאס גאס חושפים את דגמי האנדורו, הקרוס קאנטרי והמוטוקרוס של שנת 2022 בהרכב של 18 דגמים ובלי שינויים בדגמי האנדורו

בגאס גאס חושפים את דגמי 2022 עם שני דגמי המוטוקרוס חדשים, דגם ילדים חדש, קרוס קאנטרי לשוק האמריקאי, וללא שינויים לדגמי האנדורו אשר מוציאים מהרשימת הדגמים את ה-EC250 הדו פעימתי.

המותג הספרדי גאס גאס, שהוקם בקטלוניה בשנת 1985 והתמחה באופנועי טריאל ואנדורו, תמיד חווה קשיים כלכליים וניהוליים. רגע לפני פשיטת רגל סופית, קבוצת ק.ט.מ רכשה את המותג בסוף 2019, והוא התווסף לק.ט.מ ולהוסקוורנה. טכנולוגיית הייצור של אופנועי האנדורו נמכרה בשלמותה לרייחו הספרדית, אבל המפעל בקטלוניה נשאר בבעלות ק.ט.מ, ואופנועי הטריאל ממשיכים להיות מיוצרים בו בדיוק כמו שהכרנו אותם עוד מלפני הרכישה.

את השינוי הגדול עשו בק.ט.מ בליין אופנועי האנדורו והמוטוקרוס, ולמעשה משתמשים בגאס גאס כמותג נוסף המשלים פורטפוליו של 4 מותגים המבוססים על טכנולוגיה זהה, אך מאפשרים רמות אבזור שונות ולא פחות חשוב – רמות מחיר שונות. כך התמקם גאס גאס כמותג הזול יותר, כשמעליו ק.ט.מ, הוסקוורנה, ובקצה העליון דגמי הסיקס-דייז של ק.ט.מ. המהלך הזה של ק.ט.מ עם המותג גאס גאס נועד להגדיל את נתח השוק של הקבוצה בשוק האנדורו האירופאי, אבל בעיקר בשוק המוטוקרוס האמריקאי. בתחילת השנה הגיעו לישראל דגמי 2021 וכעת נחשפים דגמי 2022.

במה שרלוונטי לישראל, כלומר דגמי האנדורו, אין שינויים לעומת הדגמים שבחנו, והם נותרים זהים לדגמי 2021. ה-EC250 הדו-פעימתי נגרע מרשימת הדגמים ל-2022, כנראה לאור ההעדפה הברורה של רוכבי אירופה וארצות הברית לדגם ה-300 סמ"ק – מה שהופך את ה-EC250 דגם 2021 לפריט אספנים. ליין האנדורו כולל EC300 דו-פעימתי ו-EC250F ו-EC350F מרובעי פעימות.

*עדכון, 16.6.21: מדובר בטעות של גאס גאס. ה-EC250 כן נמצא בליין הדגמים של 2022, כלומר בסך הכל 4 דגמי אנדורו.

ליין דגמי המוטוקרוס מוסיף ל-MC125 דו-פעימתי ו-MC250F ו-MC450F מרובעי פעימות, ולארבעה דגמי הילדים הכוללים את ה-MC-E 5 החשמלי, ודגמי בנזין בנפחים 50, 65 ו-85 סמ"ק עוד שלושה דגמים – MC250 דו-פעימתי עם מנוע מוזן קרבורטור, MC350F מרובע פעימות ו-MC85 עם גלגלי 17″ מלפנים ו-14″ מאחור (מצטרף ל-19/16).

ליין דגמי ה-EX (קרוס קאנטרי) – שמוצעים בארצות הברית וכוללים גלגל 18″ מאחור, מיכל דלק גדול יותר ורגלית צד – מתרחב עם ה-EX250 עם מערכת הזרקת הדלק TPI, אשר מתווסף ל-EX300 הקיים ולשלושת דגמי הארבע פעימות (250, 350 ו-450 סמ"ק).

דגמי גאס גאס מודל 2022 יגיע לישראל בחודשים הקרובים. מחירים עדכניים טרם נמסרו.

גאס גאס MC250 דו-פעימתי
גאס גאס MC250 דו-פעימתי
גאס גאס MC350F
גאס גאס MC350F
גאס גאס EX250 / EX300
גאס גאס EX250 / EX300
גאס גאס EX450F
גאס גאס EX450F
גאס גאס EC300
גאס גאס EC300
גאס גאס EC250F / EC350F
גאס גאס EC250F / EC350F
גאס גאס MC85
גאס גאס MC85
גאס גאס MC250
גאס גאס MC250

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

BMW-G310GS-2021-011

דגמים חדשים לב.מ.וו בישראל

דלק מוטורס מתחילה בשיווק ה-C 400 GT וה-G 310 GS החדשים, וגם F 900 XR מוגבל לרישיון A1

2 תגובות

  1. Avatar

    מה שהופך את ה-EC250 דגם 2021 לפריט אספנים

    יש לי רק דבר אחד לומר על המשפט הזה: פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    הרגתם אותי, אני על הרצפה.
    ממש אבל ממש "פריט אספנים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO