חושבים שאתם מתאימים לקבל לרשותכם גאס גאס SM 700 וחשבון הוצאות למשך שנה? תוכיחו את זה באינסטגרם הפרטי שלכם.
בגאס גאס העולמית מפרסמים ידיעה שרלוונטית גם לרוכבים בישראל. במאמצים לשווק את ה-SM 700 החדש הם מחפשים משפיען רשת שיהיה השגריר של המותג ויקבל לרשותו – למשך שנה שלמה – SM 700 חדש, תקציב לחלקי חילוף, חליפת עור ממותגת של גאס גאס והזמנה לאירועים שונים בעולם.
הדרישה היחידה היא לרכוב עליו ולדאוג לשתף את העולם בכך בתכנים שונים שיעלו ברשתות החברתיות. כל מה שנדרש הוא רישיון A1 לפחות, יצירת סרטון בן דקה המשקף את יכולות הרכיבה והאישיות, להעלות בחשבון האינסטגרם של אותו רוכב או רוכבת (תחת התגית GASGASStreetAmbassador#), ולהירשם בקישור המצורף. התחרות פתוחה עד 10 במאי השנה.
הגאס גאס SM 700 הוא אופנוע הכביש הראשון של גאס גאס (הוצג עם ה-ES 700), והוא למעשה הגרסה האדומה של הק.ט.מ 690 אנדורו R ואחיו הסופרמוטו, ה-690 SMC-R, כשלמותג הוסקוורנה יש את ה-701 אנדורו וה-701 סופרמוטו היושבים על אותה הפלטפורמה. המנוע הוא סינגל מקורר נוזל בנפח 692.7 סמ"ק המפיק 74 כ"ס ב-8,000 סל"ד ו-7.5 קג"מ ב-6,500 סל"ד, כשיש אפשרות לגרסה מוגבלת הספק ל-47.6 כוחות סוס לבעלי רישיון A1. יש שתי מפות ניהול מנוע: מצב 1 עם בקרת אחיזה ובקרת ווילי (מצב כביש בשתי הגרסאות) ומצב 2 שמבטל את שני אלה (מצב שטח באנדורו ומצב סופרמוטו ב-SM). יש גם קוויקשיפטר לשני הכיוונים ומערכת ABS להטיה של בוש (כולל מצב אנדורו / סופרמוטו) הניתנת לניתוק מלא.
לגאס גאס שלדת מסבך משולשי פלדה עם זרוע אחורית מאלומיניום ומיכל דלק בנפח 13.5 ליטר המשמש כשלדת הזנב. מערכת הבולמים היא כמובן של WP, עם מזלג הפוך בקוטר 48 מ"מ מדגם XPLOR באנדורו ו-APEX בסופרמוטו, ועם בולם אחורי מאותו הדגם. מהלכי הגלגל: 250 מ"מ מלפנים ומאחור באנדורו, ו-215 מ"מ מלפנים ו-240 מ"מ מאחור בסופרמוטו. ה-ES700 מגיע עם חישוקי "21 מלפנים ו-"18 מאחור, עם צמיגים דו-שימושיים, וה-SM700 מגיע עם חישוקים יצוקים בקוטר "17 ועם צמיגים ספורטיביים לכביש. לדגם הסופרמוטו מערכת בלימה קדמית הכוללת דיסק בקוטר 320 מ"מ וקליפר רדיאלי של ברמבו, בעוד שלאנדורו דיסק קדמי קטן יותר, בקוטר 300 מ"מ, עם קליפר צף. גובה המושב באנדורו עומד על 935 מ"מ, והמשקל היבש 147.5 ק"ג, בעוד הסופרמוטו מציב את הרוכב בגובה 898 מ"מ ושוקל ק"ג אחד נוסף.