בגאס גאס מציגים את ה-ES 700 וה-SM 700 – גרסאות האנדורו והסופרמוטו של גאס גאס היושבות על פלטפורמת ה-690 / 701 של ק.ט.מ והוסקוורנה.
במהלך צפוי שעליו דיווחנו כבר לפני כחודשיים מתרחבים במותג גאס גאס גם לתחום אופנועי הכביש. הדגמים הראשונים הם ה-ES 700 הכביש-אנדורו וה-SM 700 הכביש-סופרמוטו. צמד הגאס גאס החדשים מבוססים על הק.ט.מ 690 אנדורו R ואחיו הסופרמוטו, ה-690 SMC-R, כשלמותג הוסקוורנה יש את ה-701 אנדורו וה-701 סופרמוטו היושבים על אותה הפלטפורמה.
המנוע הוא סינגל מקורר נוזל בנפח 692.7 סמ"ק המפיק 74 כ"ס ב-8,000 סל"ד ו-7.5 קג"מ ב-6,500 סל"ד, כשיש אפשרות לגרסה מוגבלת הספק ל-47 כוחות סוס לבעלי רישיון A1. יש שתי מפות ניהול מנוע: מצב 1 עם בקרת אחיזה ובקרת ווילי (מצב כביש בשתי הגרסאות) ומצב 2 שמבטל את שני אלה (מצב שטח באנדורו ומצב סופרמוטו ב-SM). יש גם קוויקשיפטר לשני הכיוונים ומערכת ABS להטיה של בוש (כולל מצב אנדורו / סופרמוטו) הניתנת לניתוק מלא.
לצמד הכלים שלדת מסבך משולשי פלדה עם זרוע אחורית מאלומיניום ומיכל דלק בנפח 13.5 ליטר המשמש כשלדת הזנב. מערכת הבולמים היא כמובן של WP, עם מזלג הפוך בקוטר 48 מ"מ מדגם XPLOR באנדורו ו-APEX בסופרמוטו, ועם בולם אחורי מאותו הדגם. מהלכי הגלגל: 250 מ"מ מלפנים ומאחור באנדורו, ו-215 מ"מ מלפנים ו-240 מ"מ מאחור בסופרמוטו. ה-ES700 מגיע עם חישוקי "21 מלפנים ו-"18 מאחור, עם צמיגים דו-שימושיים, וה-SM700 מגיע עם חישוקים יצוקים בקוטר "17 ועם צמיגים ספורטיביים לכביש. לדגם הסופרמוטו מערכת בלימה קדמית הכוללת דיסק בקוטר 320 מ"מ וקליפר רדיאלי של ברמבו, בעוד שלאנדורו דיסק קדמי קטן יותר, בקוטר 300 מ"מ, עם קליפר צף. גובה המושב באנדורו עומד על 935 מ"מ, והמשקל היבש 147.5 ק"ג, בעוד הסופרמוטו מציב את הרוכב בגובה 898 מ"מ ושוקל ק"ג אחד נוסף.
הגאס גאס ES700 וה-SM700 צפויים להגיע לישראל, כאשר מועד מדויק ומחירים טרם נמסרו. הם צפויים להיות מתומחרים קרוב לדגמי ההוסקוורנה המקבילים שעולים כ-70 אלף שקלים.