בגאס גאס חושפים את דגמי 2025 של אופנועי הטריאל – TXT RACING לרוכבי הובי ו-TXT GP לרוכבים תחרותיים – וזאת לאחר דור חדש שהוצג ב-2023 ושיפורים שהתמקדו בגרסאות ה-GP ב-2024.
אופנועי האנדורו והמוטוקרוס של גאס גאס משתמשים אחד לאחד בפלטפורמת אופנועי הק.ט.מ של חברת האם, בעוד אופנועי הטריאל עדיין מיוצרים במפעל גאס גאס שבקטלוניה, ספרד, על בסיס הטכנולוגיה של גאס גאס הוותיקה, עם משאבי הפיתוח והמחקר של פירר מוביליטי – הבעלים של מותגים ק.ט.מ, הוסקוורנה, גאס גאס, MV אוגוסטה ו-WP.
לשנת 2023 חשפו בגאס גאס דור חדש של ה-TXT RACING וה-TXT GP, כאשר הרייסינג מיועד לרוכבי ההובי הרוכבים להנאתם, בעוד ה-GP מיועד לרוכבים תחרותיים. לאחר יישור קו עם תקנות יורו 5 ב-2022, היצע הדגמים ממשיך להיות מורכב ממנועים דו-פעימתיים מקוררי נוזל בארבעה נפחים – 125, 250, 280 ו-300 סמ"ק. ה-GP מגיע עם מנועי 250 או 300 סמ"ק דו-פעימתיים.
ה-TXT רייסינג שודרג בשנת 2023 עם שלדת כרומולי קלת משקל חדשה, ראש מנוע חדש, מזלג TECH חדש בקוטר 39 מ"מ בעל מהלך קצר יותר של 174.5 מ"מ הכולל יכולת כיוונון וכן שסתום המונע סגירת מתלה בעומס חריג. נוסף מגן מנוע גדול יותר, פלסטיקה חדשה עם גרפיקה חדשה ואדומה, כיסוי מצמד חדש וחזק יותר, רגליות בעיצוב חדש, מערכת פליטה חדשה, רגלית התנעה חדשה עם עיצוב שונה המקל על התנעה. בנוסף, יש מפות הצתה לבחירה, מצמד הידראולי של BRAKTEC, כשהמצמד מורכב משלוש דיסקיות קבלר ושתי דיסקיות מתכת האמורות לשפר את הרגש ועמידות במקרי עומס. יש כידון של Neken וידיות של רנטל. ניתן לבחור בין תמסורת עם 4 או 6 הילוכים.
ה-TXT GP (בתמונה בראש הידיעה) מציע חלקי פקטורי שמגיעים היישר מאופנוע המרוצים ומגובה בניסיון מוצלח שהביא לקבוצה אליפויות עולם רבות בענף הטריאל. החידושים המוזכרים ברייסינג לעיל נמצאים גם כאן, כאשר יש בולמי מרוצים מוזהבים הכוללים שסתום המונע סגירת מתלה בעומס חריג עם ציפוי מיוחד למזלג. מאחור יש בולם Tech TJ3 ובלם דיסק מאושר על-ידי ה-FIM. תיבת אוויר העשויה מקרבון קל משקל. ל-GP גרפיקת פקטורי ייחודית ומשולשים בצבע שחור.
לשנת 2024 השינויים התמקדו רק בצמד דגמי ה-GP עם דרישות שהגיעו היישר מרוכבי המפעל. יש כאן מערכת פליטה חדשה מטיטניום של אקרפוביץ', שגם קלה יותר ב-350 גרם וגם מספקת יותר כוח בין 2,000 ל-7,000 סיבובים לדקה. הבולם האחורי מקבל יחידה הידראולית גדולה יותר, המכילה 25% יותר שמן ובכך מקטינה את איבוד היעילות של הבולם כתוצאה מחימום של השמן ומאפשרת הידראוליקה טובה יותר במשך כל התחרות. יש גם רגלית הילוכים בעיצוב מעט שונה שנועד למנוע חדירה של בוץ לרווח בין הרגלית למנוע.
לשנת 2025 הרייסינג וה-GP מקבלים ראש מנוע חדש לשיפור יכולות קירור המנוע (למעט גרסת ה-125 סמ"ק) ושיפור בתיבת ההילוכים לטובת העברה חלקה יותר. הרייסינג יורש את בלמי הגאלפר האיכותיים יותר מגרסת ה-GP, בעוד המקצועי מקבל נאבות קדמיות חזקות וקלות יותר ב-40 גרם מבעבר. לסיכום יש גרפיקה מעודכנת, כבכל שנה.
אופנועי הטריאל 2025 של גאס גאס כבר החלו להימכר באירופה וצפויים להגיע בקרוב לישראל. מחירים טרם נמסרו.