ליגל, יבואנית דוקאטי לישראל, מודיעה על הגעתם ארצה של שלושה דגמי דוקאטי חדשים – המולטיסטראדה V4 החדש והטכנולוגי, הסקרמבלר 800 דזרט סלד החדש, וגרסת הלמבורגיני האקזוטית של הדיאבל 1260S.
דוקאטי מולטיסטראדה V4

המולטיסטראדה V4 החדש הוצג לאחרונה, והוא המולטיסטראדה הטכנולוגי ביותר אי-פעם. מנוע ה-V4 – שנקרא גרנטוריזמו – חדש לחלוטין. הנפח המדויק עומד על 1,158 סמ"ק, והוא מפיק 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד ו-12.74 קג"מ ב-8,750 סל"ד. חבילת האלקטרוניקה מכובדת ויותר, וכוללת את כל הטכנולוגיה העדכנית של דוקאטי: ראשית, יש כמובן חיישן IMU למדידת אינרציה ב-6 צירים, כשהוא מאפשר ABS להטיה, בקרת ווילי DWC, בקרת אחיזה DTC – כולל להטיה, פנסי LED היקפיים ומסך TFT גדול. גרסת ה-S המאובזרת מקבלת גם מערכת אורות מתכווננת לפנייה DCL, מערכת לזינוק בעלייה VHC, וכן את ה-DSS – מערכת המתלים החשמלית הסמי-אקטיבית הידועה של דוקאטי – סקייהוק. יש גם אופציה למערכת הרדאר של דוקאטי ובוש, ה-ARAS.
המחיר: החל מ-152,000 ש"ח.
דוקאטי סקרמבלר דזרט סלד

הגרסה החדשה של הסקרמבלר דזרט סלד, מגיעה עם סכימת צביעה מיוחדת ועומדת בתקן יורו 5. מגיע עם אחריות ל-4 שנים ועם אופציה לגרסת A1 מופחתת הספק.
המחיר: 87,800 ש"ח.
דוקאטי דיאבל למבורגיני
גרסת הלמבורגיני של הדיאבל 1260, המיוצרת במהדורה מוגבלת של 630 יחידות, היא פרי שיתוף הפעולה בין דוקאטי ללמבורגיני – גרסת אחות ללמבורגיני סאיין FKR37. הגרסה הזאת מצוידת בכל מה שאפשר לחלום – החל ממערכת מתלים סופר-איכותית, דרך מערכת בלמים מתקדמת, חלקי קרבון רבים, אלקטרוניקת קצה, וכמובן צביעה מיוחדת.
לארץ הגיעה יחידה בודדת, מספר סידורי 137, בהזמנה מיוחדת ללקוח ספציפי שהזמין מראש.
מישהו יודע להסביר איך מערכת ה DTC יענו, דוקאטי טראקשן קונטרול, יכולה לעזור לי אם אני מגיע לסיבוב מהר מדי ובהטייה מוגזמת שמזמינה בוודאות High side או Low side?
מה היא כבר יכולה לעשות בכניסה לסיבוב, כדי להציל אותי?
יעקב גבל
יש למערכת חיבור ישיר תלוי GPS.
היא מתקשרת לחברת קדישא אם אתה באיזור נס הרים, ולמגן דוד בשאר איזורי הארץ.
בקיצור, תכנס לאט בסיבוב וצא מהר, ולא להיפך.
בשביל זה מספיק הזעקה האחרונה, לא צריך להוציא כזה סכום.
חזק, אהבתי ונכון !!!
מתי אפריליה טורינג עם מנוע טואנו??