פאקו באגניה שלט בסבב האיטלקי במוג'לו באליפות ה-MotoGP של 2024 עת זינק מעמדת הפול עד לינצחון במרוץ. בדוקאטי מקדישים לכך מהדורה מיוחדת של הפניגאלה V4 החדש שנקראת 'טריקולורה איטליה' עם צביעה מיוחדת, תוספות אקזוטיות מדגמי המרוץ וייצור במספר עותקים מוגבל.

בסיס הגרסה המיוחדת הוא הפיניגאלה V4 S החדש ל-2025 עם מנוע ה-V4 בנפח 1,103 סמ"ק שמספק 216 כ"ס, זרוע אחורית כפולה וחדשה, בלמים חדשים וכל האלקטרוניקה שבעולם. צביעת הטריקולור המיוחדת היתה על אופנועי המרוץ של דוקאטי שזכו במקומות הראשונים במוג'לו (באגניה ובאסטניני) ומגיעה גם לכאן.
אבל בדוקאטי לא מסתפקים רק בזה, אלא מוסיפים עוד אקזוטיקה לטובת הייחוד. גרסת הטריקולור איטליה גם מקבלת חישוקי קרבון מיוחדים עם חמישה חישורים וק"ג שלם שנחסך לעומת הגרסה הרגילה. לראשונה מחוץ למסלול המרוצים מגיעה מערכת הבלימה של ברמבו בגרסת פרו+ עם דיסקים של T-Drive בקוטר 338.5 מ"מ (לעומת 330 מ"מ) ועובי של 6.2 מ"מ. הקליפר מסוג GP4 עם מאסטר צילינדר מסוג MCS 19.21 של ברמבו.
עוד פינוקים הם מצמד יבש עם כיסוי קלאץ' מקרבון, רגליות אלומיניום מתכווננות, פתח תדלוק מאופנועי המרוץ, כיסוי מושב מאלקנטרה, משקף מרוצים וגרפיקה מיוחדת שתופיע בהתנעה על מסך ה-TFT. מודול GPS למסלול מגיע כסטנדרט, למי שיעז לקחת את הטריקולר למסלול. על מיכל הדלק של כל אחת מ-163 היחידות שייוצרו תהיה חתימה של פאקו באגניה (שרכב עם המספר '63').
המחיר מוערך בכ-80 אלף אירו. אגב, כל היחידות כבר נמכרו.
80 אלף אירו בשביל לעשות פרסומת על האופנוע לחברות ששוות מיליארדים ??צריכים לשלם למי שירכוש את הכלי הזה על שטחי פרסום ,פראיירים לא מתים ומסתבר שהם קיימים לא רק בישראל מעדיף את האדום בגדול ורק 35 אלף אירו