החל מיום רביעי הבא ובכל יום רביעי יציגו דוקאטי חמישה דגמים חדשים לשנת 2021.
בגלל אי-קיומה תערוכת מילאנו השנה בשל מגפת הקורונה, היצרנים משתמשים בכוחות האינטרנט בשיטות יצירתיות כדי להציג את הדגמים החדשים שלהם. בדוקאטי בחרו להציג את דגמיהם החדשים לשנת 2021 בפרק חדש בכל יום רביעי של השבוע. החל מיום רביעי הבא, 4 בנובמבר, ועד 2 בדצמבר, יציגו בדוקאטי חמישה דגמים חדשים – אחד בכל שבוע.
הדגם הראשון שיוצג יהיה המולטיסטראדה V4 עם מנוע הגרנטוריזימו V4 החדש לגמרי עם 1,158 סמ"ק, 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד ו-12.7 קג"מ ב-8,750 סל"ד. כראוי לספינת דגל, יגיע המולטיסטראדה V4 עם חבילת אלקטרוניקה מתקדמת ומלאה, ובנוסף גם מערכת ה-ARAS של דוקאטי (ר"ת Advanced Rider Assistance Systems) – מערכת המבוססת על מספר חיישנים, כולל חיישני רדאר קדמי ואחורי, אשר מספקת התראות לרוכב על עצמים הנכנסים למרחב האופנוע כמו מכוניות או מכשולים, ועל-ידי כך מגבירה את הבטיחות האקטיבית.
אנו יודעים שדוקאטי גם יציגו מונסטר 821 חדש לגמרי עם שלדת אלומיניום חדשה שתחליף את שלדת מסבך משולשי פלדה הכה מזוהה עם הדגם.
לגבי שאר הדגמים – אנחנו עדיין מחכים ביכליון עיניים לדזרט X שהוצג כקונספט בתערוכת מילאנו בשנה שעברה. דגם אדוונצ'ר-שטח קרבי שנועד להמשיך את שושלת הקאג'יבה אלפנט 900 של שנות ה-90. דגם הקונספט נשא את מנוע ה-1,079 סמ"ק מקורר האוויר של דוקאטי, שבמקור מגיע מהמונסטר 1100, כמו-גם את השלדה. מלפנים גלגל 21″ קרבי ומאחור גלגל 18″. זה דגם שאנחנו ממש רוצים לראות קם לחיים.
הגיוני גם שהפניגאלה V4 (אשר שודרג לשנת 2020) יקבל שינויי יורו 5 הכרחיים, כמו-גם הפניגאלה V2. אולי דוקאטי יהפכו את זה להשקה בפני עצמה. היו דיבורים בעבר גם על חידוש דגמי הדיאבל 1260 (שחודש לשנת 2019) והאיקס דיאבל הוותיקים. נחכה ונראה.