דף הבית / חדשות / הונדה חושפת את ה-NT1100 – ספורט-תיור חדש
2022 HONDA NT1100

הונדה חושפת את ה-NT1100 – ספורט-תיור חדש

בהונדה מציגים את ה-NT1100 החדש, שהוא הלכה למעשה גרסת כביש של האפריקה טווין לרוכבים שמחפשים את יכולות הכביש ולא מעוניינים לרדת לשטח

בהונדה חושפים היום (ה') את ה-NT1100 – אופנוע ספורט-תיור חדש אשר חולק עם ה-CRF1100L אפריקה טווין את המנוע, המכלולים והאלקטרוניקה, ועם מתלים בעלי מהלך קצר יותר וגלגלי כביש בקוטר "17 אשר ממקדים את הכלי לטובת יכולות הכביש והתיור.

בהונדה חושפים דגם ספורט תיור חדש בשם NT1100. מדובר על דגם ספורט-תיור חדש שלמעשה מחליף את ה-VFR800X ,VFR800 קרוסראנר ו-VFR1200X קרוסתורר – שלושתם נחתכו לאחרונה במעבר לתקנות יורו 5 לפליטת מזהמים. אך מעבר לכך הוא גם מהווה גרסת כביש מלאה לדגם האדוונצ'ר, ה-CRF1100L אפריקה טווין, שבעזרת גלגלי 21″ ו-18″ לטובת יכולות השטח, משלם מחיר בכביש. ה-NT1100 החדש בא לטובת אותם רוכבים שמעוניינים רק ביכולות תיור ארוכות טווח בכביש.

2022 HONDA NT1100
2022 HONDA NT1100

המנוע בבסיסו זהה לחלוטין לאפריקה טווין, כלומר מנוע טווין מקבילי בנפח 1,084 סמ"ק עם 102 כ"ס ב-7,250 סל"ד ו-10.3 קג"מ ב-6,250 סל"ד. כצפוי, תהיה גרסה מקבילה עם גיר אוטומטי (DCT).

השלדה זהה לחלוטין לאפריקה טווין, עם חלק מרכזי מפלדה ושלדת זנב מאלומיוניום. השינוי העיקרי מתבטא בצמד חישוקי 17″ עם צמיגי כביש במידות 120/70 ו-180/55, ובבולמי שוואה בעלי מהלך מקוצר, כשכאן מדובר על 150 מ"מ מהלך לכל גלגל לעומת 230 מ"מ באפריקה טווין. לבולם האחורי יש ברז חיצוני לכיוון עומס קפיץ. גובה המושב יורד גם כן ונמצא ב-820 מ"מ (לעומת 850 מ"מ באדוונצ'ר). המשקף הקדמי מתכוונן בחמישה מצבים. מיכל הדלק מכיל 20 ליטר, כאשר המשקל המלא עומד על 238 ק"ג בדגם הידני ועוד 10 ק"ג ב-DCT.

מבחינת אלקטרוניקה נמצא כאן בקרת אחיזה להטיה ב-3 מצבי התערבות, ABS בהטיה, מצערות חשמליות עם שלושה מצבי ניהול מנוע – אורבן, גשם ותיור, ועוד שני מצבים אישיים. יש בקרת שיוט, בקרת ווילי ב-3 מצבים, פנסי LED היקפיים עם אורות יום DRL, מסך TFT בגודל 5″ עם ממשק לסלולר ועם Apple CarPlay ו-Android Auto, ביטול מאותתים אוטומטי, וכן שקע טעינה 12V ושקע נוסף USB.

העיצוב מודרני לחלוטין, מזכיר במידה רבה את הקו העיצובי של ה-X-ADV החדש – בעיקר בחזית, כשהעיקרון המנחה היה פונקציונליות לתיור ארוך טווח.

ההונדה NT1100 החדש צפוי להגיע לישראל, כאשר מחירו באירופה צפוי להיות נמוך מאשר האפריקה טווין. הונדה יציעו דגמים במספר דרגות אבזור וכן קטלוג אביזרים מכובד לטובת יכולות התיור והספורט, כמו לדוגמה קוויקשיפטר לשני הכיוונים שנמצא ברשימת התוספות, וכן חבילות אבזור אורבן (ארגז אחורי 50 ל' עם תיק פנימי, משענת נוחה לגב, תיק מיכל 4.5 ל'), תיור (מושבים נוחים, רגליות מורכב נוחות, פנסי ערפל) ומסע (ארגז אחורי 50 ל' עם תיק פנימי, משענת נוחה לגב, תיק מיכל 4.5 ל', מושבים נוחים, רגליות מורכב נוחות, פנסי ערפל) מועד הגעה ומחיר בישראל טרם נמסרו.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Aprilia-SR-GT-001

אפריליה מציגה צמד קטנועי אדוונצ'ר

אפריליה מציגה גרסת GT לסדרת דגמי ה-SR, שמגיעה כאורבן אדוונצ'ר אופנתי בנפחי 125 ו-200 סמ"ק

2 תגובות

  1. Avatar

    אפריקה טווין עם שינויי עיצוב קלים, בולמים קצרי מהלך וצמיגי כביש.

  2. Avatar
    קול-בי קריינות ודיבוב

    לא יכולתם כבר לשים ת'מנוע המדהים של ה VFR1200/X??? שמתם ת'מנוע האנמי של האפריקה?
    מבאסים. סתם עוד אופנוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן